Skip to main content

Ik heb nog een Experia V8 box van KPN, steeds een rood lampje en 2 oude tv ontvangers.

Betaal 124,40 per maand en volgens mij kom ik wel voor een nieuwe Experia box in aanmerking. We hebben glasvezel ( volgens kenners maakt dat wel uit qua keuze welke box) en de postcode is 7534EM

Graag ontvang ik de nieuwste box en 2 nieuwe tv ontvangers en is mogelijk dat een monteur dit installeert?

Groet Roy

Hallo ​@r.wosting 

De Experia Box v8 wordt zeker omgeruild. De ondersteuning is afgelopen jaar al beëindigd.

Daar wordt uitgelegd hoe je het modem kunt wisselen via de modem servicetool. Je krijgt dan gratis een nieuw modem geleverd. Je kunt hierbij zelf kiezen of je hem thuis of op een PostNL servicepunt wilt ontvangen.

Als dat niet lukt, bel dan met KPN klantenservice op 0800-0402.
Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag tot 17.00 uur.
Of maak online een belafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

De Experia Box v8 wordt zeker omgeruild. De ondersteuning is afgelopen jaar al beëindigd.

Afgelopen jaar? Volgens mij 5 jaar geleden al...

Hi ​@r.wosting, welkom bij ons. 
Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. Is het gelukt met de link die RBxx heeft gedeeld? 

Reageer