Skip to main content

Hallo, op dit moment heb ik de Experiabox V10A in gebruik en ik heb al verschillende keren een verzoek gedaan voor een Box 12 maar om een of andere moverende reden wil KPN mij daarin niet voorzien, en nu zag ik dat er zelfs al een Box 14 is, maar ook daar zal KPN mij ook niet in willen voorzien.

Vraag is of ik bij KPN tegen eenmalige betaling ook een Box 12 of 14 kan bestellen, omdat ik via de site van Bol.com namelijk een “KPN modem kpn box 12 b met wifi 6- zonder telefoon kabel” kan kopen, maar ik weet niet of als ik deze op ga hangen ook werkt en van updates wordt voorzien? 

Bij voorbaat dank, met hartelijke groeten.

Waarom wilt u zo graag een nieuwer model? De v10a is niet verouderd ofzo. Hij word zelfs aan nieuwe klanten nog steeds uitgeleverd. 

Het is logisch dat KPN hem niet omruilen natuurlijk. Dat zijn extra kosten voor KPN. Dus waarom zou KPN dat doen?


Dat gekochte modem zal ook gewoon software updates ontvangen.

Wel je huidige v10a behouden. Die staat in de administratie.


Alléén defecte modems worden vervangen @KijkenPratenNietsdoen 

Modems van KPN kunnen theoretisch niet gekocht worden, daar deze uitsluitend in bruikleen gegeven worden en weer retour behoren te gaan bij einde abo.

Dus of een gekochte modem gaat werken, garantie tot aan de deur zou de illegale verkoper zeggen.

Je koopt het modem ook niet van Bol, maar van een partij die bij Bol is aangesloten, om via hun de spullen proberen te verkopen.

Ik weet niet of Bol controleert of de spullen legaal en origineel zijn die via hen aangeboden worden.

 


Of gewoon op Marktplaats één kopen. Kopen mag gewoon, verkopen is wel strafbaar. 


Of gewoon op Marktplaats één kopen. Kopen mag gewoon, verkopen is wel strafbaar. 

Een goed kopen dat niet het eigendom is van de verkoper en je weet het, dan maak je je schuldig aan heling @j3roentje en @KijkenPratenNietsdoen 

En als KPN-klant weet je dat modems het eigendom zijn van KPN en niet van de klant, dan weet je genoeg, toch?

 


Reageer