Skip to main content

Graag ons modem zsm update naar versie 14. We hebben geen wifi versterkers of telefoon. 

 

Dat doet KPN momenteel niet. Die uitrol ligt stil.


Zie dit topic:

Lees het startbericht goed door. Aanmelden is tijdelijk niet mogelijk,
KPN hoopt dat ze vanaf eind week 19 weer verder kunnen met updaten


Waarom is een uitrol van nieuwe software überhaupt op '’aanmelden'’. Het lijkt mij logisch dat het toch te zijner tijd ook vanzelf op je modem komt???  @RBxx , @Nick83 weten jullie dit? Ik kan het zo 'gauw’ niet vinden in dat Product Updates artikel. Wel dat ook, ooit, mijn v10 aan de beurt is.


Hallo @PeterG de uitrol was in eerste instantie bestemd voor mensen MET een KPN Box 12 en ZONDER aangesloten KPN versterkers. Als dat allemaal goed zou gaan zou er een verdere uitrol automatisch voor de overige apparatuur van KPN volgen.

De interne systemen bij KPN hebben daar problemen mee en daarom is de uitrol even stil gelegd.

 


Versie 14 is eigenlijk gewoon een bèta versie die helemaal nog niet compleet is. Deze heeft KPN bij een aantal klanten geïnstalleerd om te testen. 

Maar bijvoorbeeld het tweede telefoonnummer werkt nog niet. Daarom heb ik nu tijdelijk de Experiabox v9 maar weer in gebruik.


Versie 14 is eigenlijk gewoon een bèta versie die helemaal nog niet compleet is. Deze heeft KPN bij een aantal klanten geïnstalleerd om te testen. 

Maar bijvoorbeeld het tweede telefoonnummer werkt nog niet. Daarom heb ik nu tijdelijk de Experiabox v9 maar weer in gebruik.

Is dat zo @Nick83 ? Ik heb niet de indruk dat ik als tester ben aangewezen, ik kon mezelf opgeven om de nieuwste firmware te ontvangen, mits ik aan de voorwaarden voldeet, geen KPN vertsterkers te hebben aangesloten.


Een firmware versie die nog niet compleet is, waarbij allerlei functies nog niet werken, die KPN uitrolt naar een select groepje klanten, die beschouw ik als testversie. Ik zou niet weten wat ik er anders van zou moeten maken...


Een firmware versie die nog niet compleet is, waarbij allerlei functies nog niet werken, die KPN uitrolt naar een select groepje klanten, die beschouw ik als testversie. Ik zou niet weten wat ik er anders van zou moeten maken...

De firmware voor de DIW7022 is ook nog niet compleet en gaat ook niet alleen naar een select groepje klanten, die tijd is voorbij @Nick83 


Wanneer is firmware 100% klaar tegenwoordig? Ik zie er bijna geen voorbeelden meer van. Telefoons, tablets, windows, android, ios, auto,s, smart tv s,etc...

 Noem het maar op. Overal blijven er updates voorbijkomen.

Dat de firmware voor de v12 nog aan gesleuteld wordt is wel te zien aan de gepubliceerde bijlage met vele pagina,s opmerkingen.

Belangrijker is dus dat er met een redelijk interval nieuwe updates verschijnen dan lang wachten op de 100% versie.