Skip to main content
Antwoord

Ik zie helemaal geen aangesloten apparaten in de topologie van de Box 12

• July 17, 2025
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb een KPN box 12. Als ik hier op inlog zie ik normaal gesproken de devices die bekabeld zijn aangesloten en kan ik dingen hieraan instellen. Nu zie ik alleen dat er 4 devices zijn aangesloten maar de devices zelf zie ik niet. Ik kan dus ook niks aanpassen zoals schermtijd e.d. Erg irritant. Wat is de oorzaak hiervan is dit te verhelpen?

Beste antwoord door Johannes034

Dank voor je reactie JanD, ik heb op 'opnieuw laden’ geklikt maar dat leverde niks op. Ook als ik op verbonden apparaten klik zag ik niks. Uiteindelijk het modem maar opnieuw opgestart en daarna zag ik de aansloten devices wel. Wel onhandig want iedereen (ik heb meerdere gezinsleden online) moet dan zijn werk tijdelijk afsluiten.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 17, 2025

Beste ​@Johannes034 als je rechtsboven op ‘opnieuw laden’ klikt, dan ook niet?

Als je bovenin op ‘verbonden apparaten’ klikt, zie je dan wel de verbonden apparaten?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 17, 2025

Dank voor je reactie JanD, ik heb op 'opnieuw laden’ geklikt maar dat leverde niks op. Ook als ik op verbonden apparaten klik zag ik niks. Uiteindelijk het modem maar opnieuw opgestart en daarna zag ik de aansloten devices wel. Wel onhandig want iedereen (ik heb meerdere gezinsleden online) moet dan zijn werk tijdelijk afsluiten.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 17, 2025

Beste ​@Johannes034 een herstart van de modem is dan inderdaad vaak de beste oplossing, zo heb ik ook gisteren persoonlijk ervaren.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 20, 2025

Goedemorgen ​@Johannes034 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Fijn om te lezen dat een herstart van het modem ervoor heeft gezorgd dat alle aangesloten devices weer zichtbaar zijn! Dat herstarten van het modem kan helaas wel wat ongemak met zich meebrengen wanneer er meerder mensen van de verbinding gebruik maken, die snap ik volledig. Hopelijk was het niet onoverkomelijk 🙏🏻