Skip to main content

Geachte heer/ mevrouw, vorige week 23 februari heb diverse malen contact gehad met de klanten service. In het eerste gesprek heeft de medewerker een Experia box 12 voor mij besteld omdat de modem die ik nu heb erg verouderd is en niet meer voldoet. Ik heb alleen tot nu toe nog geen bevestiging gekregen of enige update wanneer deze zal aankomen. Kunt u mij misschien verder helpen? Misschien dat er ergens in het proces wat mis is gegaan. 

Mvg

Onno



 

Wellicht is er iets mis gegaan. Welk type modem heeft u nu?


Glasvezel met Experiabox 10, maar nu wel met de nieuwste kpn 4K boxen en 1000/1000 abonnement. Huis zit vol met  Domotica en heb een gezin van 4. Heb er zelfs versterkers tussen zitten.

vandaar dat ik in aanmerking kwam voor de box 12 is mij belooft


De box 10 is nog niet verouderd en zal enkel vervangen worden als deze kapot is


De box is zeker wel verouderd voor oa de nieuwste digitale onvanger  tvbox. Geluid stotterde en zappen duur 5 seconden. Net contact gehad, morgen kan ik de nieuwe box ophalen. Nieuwe klanten krijgen ook het nieuwste dus hebben op den duur vaste klanten daar ook recht op. Maar Roos, hoe kom je aan die info?


Heb ook fikse korting kunnen regelen. Zowel thuis als op al onze mobiele abonnementen. Hele goede service in ieder geval


Omdat KPN enkel een modem vervangen zal als deze kapot is.

En je kan dan nog steeds een v10 of v10a ontvangen omdat deze nog steeds gebruikt worden en bij vele favoriet zijn boven de v12


In dit geval en na wat aandringen klopt jou theorie niet. Krijg dus de 12. De aanhouder wint


Maar tot nu toe heb je niks gehoord toch? Misschien een teken dat je toch geen box 12 gaat krijgen! 


Gisteren weer contact gehad, wordt vandaag geleverd (als het goed is)


Verwacht geen wonderen van die box 12. Die van mij zit weer in de doos en werk met de v10. Nog steeds het beste modem wat kpn heeft en ooit heeft gehad.