Skip to main content

Kan het zijn dat een ander je box heeft gehackt?.Elke nacht als ik thuis kom van de nachtdienst knippert het lampje blauw. Na een paar minuten is het weer groen? 

Admin: afgesplitst van originele topic

Hi @Eleonora62, welkom hier. 

Het knipperen van de lampjes is juist goed, dat betekent dat er activiteit plaatsvindt op je netwerk. Dit gebeurt ook 's nachts wanner je thuiskomt. De kans dat jij gehackt bent acht ik best klein, of je moet ergens flinke vijanden hebben gemaakt op hoog spionageniveau, en zelfs dan zou het niet lukken. 😉

Maak je je ergens druk over? 

Ik denk graag mee. 


Een paar maanden terug werden er documenten van iemand geprint van iemand die ik helemaal niet kenen ook in een voor mij hele vreemde taal. Vandaar mijn vraag of ik gehackt kan zijn. Wel een leuke reactie.

 

Eleonora 😃


Een paar maanden terug werden er documenten van iemand geprint van iemand die ik helemaal niet kenen ook in een voor mij hele vreemde taal. Vandaar mijn vraag of ik gehackt kan zijn. Wel een leuke reactie.

 

Eleonora 😃

 

Oeii, ik heb het vermoeden dat jij een draadloze printer hebt waarmee je via je internetverbinding kunt printen, klopt dit? Zo ja, dan zou ik het WiFi wachtwoord veranderen. Kan het zijn dat een van de buren op jou WiFi zit? Wellicht zonder het te weten? Dat is namelijk de enige manier om iets uit te printen op jouw netwerk.