Skip to main content

Kan iemand van KPN mij helpen? Ik heb alles wat in dit topic wordt gesuggereerd als oplossing geprobeerd maar blijf maar de ‘Wrong login information’ melding krijgen. Ben nog maar een week klant en dit is best wel een slecht begin, moet ik zeggen…

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Kan iemand van KPN mij helpen? Ik heb alles wat in dit topic wordt gesuggereerd als oplossing geprobeerd maar blijf maar de ‘Wrong login information’ melding krijgen. Ben nog maar een week klant en dit is best wel een slecht begin, moet ik zeggen...

Dat levert inderdaad bij veel mensen problemen op gezien de vele forum reacties hierover. De echte structuele oplossing zit in de software van de v12 die compleet vervangen gaat worden. Daarin is het inloggen geen enkel probleem meer.


Ik ben @BruisTablet dankbaar voor zijn/haar reactie maar hoop nog steeds iets van KPN zelf te horen. Iemand bij de klantenservice die zich geroepen voelt om mij te helpen?


Welkom bij KPN en op het forum. Bruistablet gaf al informatie en dat klopt helemaal.

Dit is een forum waarbij klant een andere klant helpt. KPN moderators houden de boel in het gareel 😅 Het duurt soms een paar dagen voordat een moderator een topic bekijkt en aanvullingen doet waar nodig.
Heb je deze informatie bekeken?

Met name het gele blok is relevant bij je vraag.

Zelfs dan zijn er nog genoeg mensen die problemen ervaren met inloggen. Ik had dat ook, dus het ligt niet aan jou. Nadat ik mijn wachtwoord gewijzigd had na de eerste login had ik plots geen enkel probleem meer.

Zou je de link willen bekijken en terugkoppelen of het lukt? Gebruik aub Firefox. Edge blijft bij mij problemen geven.

 


Heel erg bedankt voor je vriendelijke reactie, @Roy74! Ja, helaas, ik heb alles in dat topic al geprobeerd (met Firefox en andere browsers, met en zonder wifi). 

Ik snap dat dit forum eigenlijk voor klanten onderling is maar KPN blijkt zo moeilijk te bereiken dat ik het maar zo probeer. Wat zij ‘klantenservice’ noemen is gewoon een uitgebreide FAQ wat in dit geval natuurlijk helemaal niet helpt. Tot nu toe heb ik spijt van mijn overstap van Ziggo naar KPN… 😕
 


Prima, althans dat je dit al bekeken hebt 😁 Omdat het topic was afgesplitst zag ik niet de voorgaande discussie en daarmee ook niet wat je al hebt gedaan. Dan is mijn reactie wat minder om opnieuw te horen.

De rest is niet zo prima. Jammer dat je overstap nog niet heeft gebracht wat je wel verwacht.

Heb je wel al internet momenteel omdat je nog niet kunt inloggen? Als bestaande klant krijg je bij een nieuw modem namelijk de oude wifi gegevens terug. Dat zal bij jou nu standaard zijn zoals op de sticker?
Ik heb toen ik redelijk recent Box12 kreeg ook deze melding gekregen. Ik heb daarna Box12 een fabrieksreset gegeven en daarna is het me wel gelukt om in te loggen. Na wijzigen wachtwoord heb ik nu geen enkel probleem meer.

Is een reset van de modem een optie voor je? We weten dan zeker de uitgangssituatie.

Niet leuk en niet goed maar het gaat om het doel en dat is inloggen.

 


Hoi @Daniël Baars, welkom op ons forum! Ik zie dat de community je al goed geholpen heeft!
Allereerst wordt dit inderdaad ook met een komende update opgelost:

Dat gezegd hebbende is het voor veel klanten wel de oplossing een andere browser te gebruiken en door te klikken bij de veiligheidsmelding


Hallo @Roy74. Ik heb gewoon internet (gelukkig 😁). De reden dat ik wil inloggen op het modem is dat sinds mijn overstap naar KPN mijn Plex-server alleen nog maar thuis werkt en dat is nogal jammer als ik bij mijn vriendin ben. Ik moet dus aan de slag met port forwarding enzo maar dat kan op deze manier natuurlijk niet.

Ik ben een beetje huiverig voor een reset omdat ik ook twee SuperWifi versterkers heb en de monteur was best even bezig om die goed in te regelen. Ik wil het probleem niet groter maken, zeg maar...


Hallo @Thomas, dank voor je reactie! Wanneer verwacht je dat ik (en anderen) over deze update kunnen beschikken?

 


Hoi Daniël,

Thomas zal er beter zicht op hebben dan ik maar momenteel zijn ze bezig met een selecte groep te voorzien van deze update. En dan alleen nog de mensen zonder superwifi. Dit heeft ermee te maken dat de mesh functionaliteit nog niet werkt. Ik schat in dat we de komende maanden iets mogen gaan verwachten.

Dat zeggende heb ik zelf na de eerste inlog nooit meer last gehad van dit probleem nadat ik het wachtwoord heb gewijzigd. Het is niet echt duidelijk wat er nu speelt.

Je kunt je abonneren op de product updates. Dan ben je snel op de hoogte van de product updates.

https://forum.kpn.com/product-updates

Je hoeft niet huiverig te zijn om superwifi opnieuw te koppelen hoor. Het zal best nog wel eens op rood springen al moet ik zeggen dat superwifi bij mij al een tijdje perfect draait.

Maar jij mag het zeggen natuurlijk. We loodsen je er wel doorheen als je dat wenst.


@Roy74 Je was al een held vanwege je supervriendelijke / behulpzame reacties maar nu ben je een extra held want dankzij je geruststellende woorden over het resetten van het modem is mijn probleem opgelost! Na de reset kon ik inloggen met Firefox, heb ik het wachtwoord aangepast en daarna kon ik ook via andere browsers inloggen.

Heel erg bedankt voor je hulp!


Hi @Daniël Baars graag gedaan. Leuk forum toch. Als superwifi ook nog werkt dan is je einddoel voor wat betreft dit topic klaar. Succes met je Port forwarding.