Skip to main content

Ook hier opeens het zelfde probleem, vanmiddag viel even de wifi verbinsing weg. 10 seconden later was het er weer. Wou even kijken wat en als er een probleem was in het log. Maar wat ik ook probeer kan er niet meer inkomen ook na een hard reset.

Zal straks nog eens proberen. Maar blijkbaar ben je dus niet de enige @Zaagmans 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Arnold21! Ik zie dat in het vorige topic na een combinatie van resetten en opnieuw inloggen het probleem is opgelost. Geldt dit ook voor jou?


Nee helaas niet heb daarnaast ook meerdere apparaten gebruikt om in te loggeb. Maar kom er niet in. Wil de modem zo nog een keer resetten om te kijken als het dan wil.


Ha Arnold, bij mij lukte het in een andere browser. Vreemdgenoeg in de normale browser doet ie het nog steeds niet. Misschien iets met cookies ofzo.


Klopt bij mij nu na meerder resets in edge wel toegang maar met chrome niet. Heel raar.


@Arnold21 ik heb even overleg gehad. Ook gezien het om 2 gevallen gaat. 

Voorlopig ga ik uit van een incident. Wel hou ik dit even in de gaten. Als er meer voorbeelden ontstaan zal ik het melden aan het team dat gaat over de modemsoftware. 


@Bram_ Heb net even geprobeerd en kan er weer niet invia chrome. Nog wel met microsoft edge.

 


Ook hier problemen reset gedaan ingelogd met het oorspronkelijke wachtwoord dat ging goed, wachtwoord veranderd en meteen gaat het mis.

 

Via chromebrowser op tablet en smartphone.

 

Ik zag dezelfde meldingen als wat Zaagmans beschrijft in zijn topic.


@Galdor68  precies dat, op de laptop met edge wat eigenlijk een veredelde chrome is, lukt het wel.

Wachtwoord veranderen wil ook bij mij maar daarna lukt inloggen nog steeds alleen maar via edge.


Ik zal morgen de PC aanslingeren. Ik wou de modem niet eens resetten ik had eerst moeten kijken op het forum, ik zou dit geen incident meer noemen.


Zojuist getest via een PC met Windows 11, daarmee kan ik via de Edge browser en de Chromebrowser inloggen. Nu staat de pc niet vaak aan. Ik wil gewoon via mijn tablet of telefoon kunnen inloggen dus zeer vreemd dat ik daar ook vandaag weer de melding krijg uw wachtwoord is onjuist.

Ik zag wel een versie verschil tussen Chrome op de pc en de tablet  voorzover dat meespeelt. De tablet heeft 104.0.5112.69 de pc 104.0.5112.81

 

Ik heb in ieder geval wat instellingen kunnen aanpassen waardoor ik achter dit probleem kwam.


Dat kan best zo zijn. Maar goed het blijft raar dat het so opeens is ontstaan en nu nog syeeds niet werkt. Blijkt ook dat je hier op het forum steeds meer mensen leest met het zelfde probleem.


Bij mij ook vergelijkbaar. Het inloggen lukt wel op mijn laptop met windows 10 en chrome en op een oude ipad met chrome. 

Het werkt niet op een Chromebook en op mijn androidtefefoon, maar als ik de url verander in https://192.168.2.254/2.0/gui/#/ dan werkt het wel.


@Ejtneorej Net de link geprobeerd van jou op mijn android telefoon en tablet. Ook dit werkt niet. Het werkt bij mij alleen met laptop windows 11 en de Edge browser.


Mischien is het een idee om het bericht gemarkeerd als antwoord ongedaan te maken. Want het is natuurlijk nog niet opgelost.

 

Ps zojuist op mijn Tablet met de standaard Samsung browser geprobeerd daar werkte het wel mee.


@Galdor68 Dat klopt is zeker niet opgelost. Maar ik zou ook niet weten hoe dat komt ik heb niks als beste antwoord gedaan


@Galdor68 Dat klopt is zeker niet opgelost. Maar ik zou ook niet weten hoe dat komt ik heb niks als beste antwoord gedaan

Dan zal @Bram_  dat hebben gedaan vermoed ik.


Denk het ook dat @Bram_  het gedaan heeft. Inmiddels ook een bericht van webcare daar ook aangegeven dat het probleem niet opgelost is. En dan ook lees is hier op het forum er komen er steeds meer bij @Galdor68 


@Arnold21, @Galdor68 ik heb op dat moment het antwoord gemarkeerd omdat het erop leek dat je met de resets wel weer toegang had. Ik heb dat ongedaan gemaakt omdat er toch meer topics binnenkomen over het onderwerp. 

Zodra er een volledig antwoord is zal ik deze hier vermelden. Tot die tijd het advies om een andere browser te proberen dan Google Chrome.

Excuus voor eventuele verwarring bij het aangeven van het antwoord op de vraag.


@Bram_  Top!  Via mn laptop kan ik doen wat ik wel. Echter normaal pak ik mn telefoon of tablet is sneller.

Maar idd er komen steeds meer van het zelfde berichten hier online, helaas dus niet een eenmalig incident.

 

Ben benieuwd naar de updates.


Ik kon zojuist op een tablet via Chrome weer inloggen.


Ik kon zojuist op een tablet via Chrome weer inloggen.

Aanvullend, op een ander toestel met een Chrome browser kon ik weer niet inloggen. Mogelijk toch iets met de Chrome versie?


Dat kan maar zo. Via een andere browsers op mij  tablet (samsung internet) kom ik er ook in maar via Chrome nog steeds niet. Heeft dan alles met De chromebrowser te maken? En dan wel zo opeens daarvoor werkte dit altijd supet.


@Galdor68 ik wil graag ter controle een reset van afstand doen. Met als reden om te controleren of daarna inloggen gewoon weer lukt. Mijn vraag is of er momenten zijn waarop zo'n reset niet uitkomt of dat er andere dingen zijn waar ik rekening mee moet houden. 

Wil je daarnaast nog laten weten welke versie van Chrome je gebruikt? En welke foutcode er naar boven komt als je het modem probeert te benaderen?


Als het overdag gebeurt is een reset op afstand niet zo'n probleem maar dan moet ik weer de standaard inlog gebruiken, voor de eerste aanmelding. Daarom zie ik er geen meerwaarde in, ik kan namelijk wel na een eigen reset inloggen met het standaard wachtwoord het gaat pas fout als ik zelf het nieuwe wachtwoord heb ingesteld. Als het nuttig is voor de oplossing wil ik uiteraard best meewerken.

 

Op het moment dat ik dit schrijf kan ik met een  smartfoon  met Chromebrowser versie 104.0.5112.97 weer inloggen.

Probeer ik het op een tablet met versie 104.0.5112.69 kan ik niet inloggen

Ik krijg deze melding.

 


Nog weinig verbetering ik ben er voor mezelf wel van overtuigd dat het in de versie van de Chromebrowser zit.