Skip to main content

Vanochtend wilde ik inloggen op mijn modem KPN BOX 12 omdat ik het ip adres van mijn NAS nodig heb. Helaas lukte het inloggen niet. Zowel mijn zelf ingesteld wachtwoord als met het wachtwoord op de modem kon ik niet inloggen. Ik heb toen de modem gereset. Nu kon ik er met het wachtwoorden van de modem in. Ik moest direct mijn wachtwoord weer veranderen, dit heb ik gedaan. En ik kon in de modem. Yeah. Zojuist geprobeerd weer in te loggen en weer melding dat de wachtwoorden niet goed zijn. Wat is hier aan de hand?

Welke software versie heb je op je modem ?
Kan je het modem eens resetten met deze link, als je het nieuwe wachtwoord moet aanmaken gebruik dan het standaard wachtwoord als nieuw wachtwoord.
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/servicetool-reset-fabrieksinstellingen-experiabox-modem.htm


Ik heb de reset volgens jouw link gedaan. Helaas kom ik niet in de modem. 

 


Kan je een screenshot plaatsen van je login scherm met de foutmelding ?


Ik krijg deze melding


Kan je het eens proberen via de webbrowser Firefox ?
Download Firefox voor Desktop – van Mozilla


Gedaan. Ingelogd. Wachtwoord gewijzigd naar zelfde wachtwoord. Ingelogd en weer uitgelogd. Toen weer ingelogd en ik kwam er weer in.

Hopelijk is dit de oplossing. Ik gebruik liever geen FF maar zal hem dan wel gebruiken voor mijn modem. Toch raar dat Edge problemen geeft.

Dank je wel!


Gedaan. Ingelogd. Wachtwoord gewijzigd naar zelfde wachtwoord. Ingelogd en weer uitgelogd. Toen weer ingelogd en ik kwam er weer in.

Hopelijk is dit de oplossing. Ik gebruik liever geen FF maar zal hem dan wel gebruiken voor mijn modem. Toch raar dat Edge problemen geeft.

Dank je wel!

Ja dit is een bekend probleem, er komt een nieuwe software update aan voor je modem. Daarin is dit probleem opgelost, alleen kan het nog even duren voordat deze update er is. Deze wordt gespreid uitgerold, het project loopt al een jaar dus het is even afwachten wanneer je hem krijgt.