Ik wil op mijn Box 14 het 2.4 kanaal instellen, maar ik kom niet in het modem.
Ik gebruik admin en het password dat op de sticker aan de achterkant staat.
Ik wil op mijn Box 14 het 2.4 kanaal instellen, maar ik kom niet in het modem.
Ik gebruik admin en het password dat op de sticker aan de achterkant staat.
Hallo
http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/
Hallo Arjan, inloggen met IP adres werkt ook niet.
Hallo
Hallo Arjan, Geen foutmelding, alleen “verkeerd wachtwoord” Andere browser werkt ook niet.
Wellicht kan je even de helpdesk bellen ( 0800-0402 ) en vragen of ze remote het wachtwoord kunnen resetten.
Overigens werkt het wellicht ook als je zelf je modem naar fabrieksinstellingen reset (maar ik begrijp dat je dat het liefst pas als laatste optie doet).
Heb al uitvoerig contact gehad met de helpdesk. Kwamen er niet uit. Op het laatst deden ze de suggestie naar dit forum te gaan…. Overigens helpt handmatig resetten ook niet.
OK, dat is dan wel vreemd. Ik heb zelf box 14 niet, wellicht dat er nog iemand voorbij komt die bekend is met dit specifieke probleem.
Ik hoop zo. Gelukkig werkt het modem wel. Ik wil alleen het 2,4 kanaal inschakelen. Staat nu op 5.0 GHz.
In ieder geval, bedankt voor je reacties.
Hoi
We hebben hier een handig artikel over!
Heb al uitvoerig contact gehad met de helpdesk. Kwamen er niet uit. Op het laatst deden ze de suggestie naar dit forum te gaan…. Overigens helpt handmatig resetten ook niet.
Mijn advies is, modem resetten middels het reset knopje vast te houden tot alle lampjes uit gaan (dit kan zo 30 sec duren).
De modem compleet laten opstarten.
Op het modem staat een QR code, scan deze en kopieer het wachtwoord uit de tekst van de QR code en plak deze in het inlog schem van je modem.
Beste tipgevers, het probleem is opgelost. In het wachtwoord komt een l voor, dachten we. Het bleek een hoofdletter i (I) te zijn. Dankzij een slimme helpdeskmedewerkster kwamen we eruit. Bedankt voor jullie reacties.
Ah mooi opgelost!, dat kan natuurlijk ook! Ik was in de veronderstelling dat tekens die op elkaar lijken gemeden werden zoals bij nummerborden en onze eerdere modems maar in dit geval blijkbaar niet.
Bedankt voor het delen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.