Skip to main content

Hallo,

ik lees veel topics waarin verteld wordt hoe in te loggen in de Experiabox V9. Het lukt mij helaas niet, zelfs na reset, om in te loggen. Pw's die ik al geprobeerd heb: Admin, admin, KPN, kpn, blanco laten.

 

Heeft iemand een idee om dit op te lossen? Normaal kon ik wel altijd inloggen.

 

Groeten Marcel

Hallo @MarcelPuijn ,

De Experiabox V9 is verouderd. 

 

Je kunt via de website (gratis) een nieuw moderner modem aanvragen.  

Dat kan via deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm


Hoi @MarcelPuijn ,

Inloggen gaat door zowel bij gebruikersnaam als password niks te veranderen c.q. in te vullen en dan op login te drukken.Daarna kan je zelf een wachtwoord instellen.

Mocht dat niet lukken, reset het modem dan nogmaals door met een paperclip het resetknopje 10 seconden in te drukken.

Als ook dat geen effect heeft, kan je het modem omruilen.Dat kan via de modemcheck.Ook al lukt inloggen op de bovenstaande manier, zorg dat je voor 1 Januari '24 alsnog een nieuw modem hebt.Na die datum werkt vaste telefonie niet meer na een modem reset.


Haha @Noordzee , dit is nu al de 2e keer vandaag dat we tegelijkertijd reageren 😅


Haha @martijn197108 ,

Dan hou ik me nu even rustig.🤣

Er staan nog 18.452 onbeantwoorde topics open. Veel succes! 😉


Hallo,

 

hartelijk dank voor de informatie en jullie snelle reacties!

Ik zal het modem gaan omruilen. Ik dacht ergens te lezen dat ruilen alleen gedaan wordt als de modem stuk is. maar wellicht was dat een verouderd topic.

Ik ga ermee aan de slag, en dan zal het tzt wel goed komen. Wat mij betreft kan het topic dan gesloten worden.

 

Groeten Marcel


@MarcelPuijn ,

Klopt inderdaad.Sinds vorig jaar word alles ouder dan V10 gewoon omgeruild.

Ik hoop overigens dat je een V10 of V10A ontvangt, bij de Box 12 is inloggen echt een drama momenteel...