Skip to main content

Hier hetzelfde, zachte reset, harde reset, niets helpt. Sticker is prima leesbaar vanaf een foto dus wat gaat er mis? Het pwd bevat een ) en een “ (of ’’), is dat het? Alle mogelijke combinaties al gebruikt...

Ik heb hetzelfde op een aantal browsers (Chrome/Edge/Firefox/Brave). Er blijft weinig over maar met Safari lukt het wel. En op m'n telefoon lukt het ook met Chrome…

Is dat bij jou ook zo?


Goedemiddag heren! Ik zie hier de afgelopen dagen/weken wat meer topics over en het lijkt met de ene browser meer te werken dan met de ander.
In het onderstaande topic werkte het juist met firefox en opera.

 

Ik neem deze feedback mee! Krijgen jullie ook specifieke foutcodes?


Goedemiddag heren! Ik zie hier de afgelopen dagen/weken wat meer topics over en het lijkt met de ene browser meer te werken dan met de ander.
In het onderstaande topic werkte het juist met firefox en opera.

 

Ik neem deze feedback mee! Krijgen jullie ook specifieke foutcodes?

Nee niet echt, ik krijg de melding 'Wrong login information' (geen tikfout oid want het wachtwoord zit in LastPass en werkt op andere browsers wel). 
De console geeft geen error, enige wat ik in de network tab zie is:  {code: 16777236, description: "XMO_REQUEST_ACTION_ERR"}

 

Heb je hier wat aan?


Hallo @Thomas dat overkomt mij de laatste tijd ook vaak, nu via bekabelde pc, maar gaat ook fout via mobiel/tablet en krijg dan de melding:

alert.png Wrong login information

Ik gebruik een Chromebook met Chrome-browser en op de mobiel/tablet ook Chromebrowser.


Ik heb hetzelfde op een aantal browsers (Chrome/Edge/Firefox/Brave). Er blijft weinig over maar met Safari lukt het wel. En op m'n telefoon lukt het ook met Chrome…

Is dat bij jou ook zo?

Jaaaaaa gelukt! Idd met Safari en ze hadden de wachtwoorden gereset naar datgene wat er achter op het modem staat stond er. Oh en de “ is een “ en geen ‘’.

Veel dank!


Wanneer gaat KPN dit probleem nou eens oplossen? Met helpdesk er al meer dan 2 uur aan besteed. Harde en zachte reset, drie verschillende browsers en steeds hetzelfde resultaat: Wrong login information.

Gezien de probleemmeldingen op dit forum geen nieuw item.

KPN: DOE IETS en los het op. Anders rest mij niets anders dan het zelf oplossen. Providers zat!!


Hallo @WalterSuy het is idd worstelen op dit moment. Hopelijk wordt het snel gefixt.

Kan je deze link proberen: https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/  in de Edge browser?

Je krijgt waarschijnlijk een waarschuwing “Niet beveiligd”, maar negeer die.


Ik heb de off-topic discussie verwijderd, het is niet de bedoeling te crossposten, zie ook onze huisregels: