Skip to main content

Ik heb een vreemd probleem en ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

 

Ik heb een tijd terug mijn modem wachtwoord veranderd. Dit moest, anders kwam ik niet in mijn modem. Het vreemde toen was dat ik mijn originele admin ww moest ingeven, terwijl ik deze direct nadat het modem geïnstalleerd was al heb aangepast naar een eigen ww. Ik heb daar toen verder geen aandacht aan besteed en het ww aangepast. Dat ww heb ik opgeschreven én opgeslagen in mijn browser.

 

Nu wil ik opnieuw inloggen op mijn modem en ik kom er niet in! Geen enkel ww wordt geaccepteerd, welke ik ook probeer.

 

Ik weet 10000% dat ik het juiste ww heb opgeschreven aangezien dat exact overeenkomt met hetgeen dat is opgeslagen in mijn browser (wat automatisch overgenomen wordt en dus vrij is van vergissing). Ook het originele admin ww wordt niet geaccepteerd.

 

Resetten is niet echt een optie aangezien ik bij installatie 2 dagen bezig met geweest met alles instellen.

 

Dus tegen beter weten in stel ik de vraag toch: hoe kom ik mijn modem in zonder reset?

 

Maar vooral: hoe kan dit gebeuren??? Kan het iets te maken hebben met het installeren van 2 zwarte wifiversterkers??? Overigens heb ik het admin ww van de wifiversterker ook al geprobeerd, zonder succes.

Hoi @Goldlion. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Ik heb eerlijk gezegd op dit moment geen idee waarom het nu niet lukt om in te loggen. Welke ExperiaBox heb je in huis? Hieronder lees je hoe je kan inloggen op de KPN Box12. Als het op deze manier niet werkt zit er helaas niets anders op dan jouw ExperiaBox te resetten, maar hoop natuurlijk dat dit niet nodig zal zijn. Laat je mij weten of het is gelukt?

 


Er zijn regelmatig problemen met verschillende browsers (o.a. Chrome) en inloggen.

Als oplossing wordt dan het gebruik van Mozilla Firefox gegeven. Een portable versie voor de PC kunt u eventueel hier downloaden: https://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable


Thnx


Hoi @Goldlion. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Ik heb eerlijk gezegd op dit moment geen idee waarom het nu niet lukt om in te loggen. Welke ExperiaBox heb je in huis? Hieronder lees je hoe je kan inloggen op de KPN Box12. Als het op deze manier niet werkt zit er helaas niets anders op dan jouw ExperiaBox te resetten, maar hoop natuurlijk dat dit niet nodig zal zijn. Laat je mij weten of het is gelukt?

 

We hebben de V10A.


We hebben de V10A.

In dat geval heb je meer aan het onderstaande topic. Is het inmiddels al gelukt om in te loggen of heb je uiteindelijk toch jouw Experiabox V10a moeten resetten? 

 


We hebben de V10A.

In dat geval heb je meer aan het onderstaande topic. Is het inmiddels al gelukt om in te loggen of heb je uiteindelijk toch jouw Experiabox V10a moeten resetten? 

 

Nee, ik kom er met geen mogelijkheid meer in. Resetten heb ik niet gedaan, ik heb totaal geen tijd om alles weer opnieuw in te gaan stellen. Mega frustrerend dit.

De topics die je als hulpmiddel geeft, helpen niet bij mijn probleem. Dat is alleen een uitleg van het modem volgens mij.