Skip to main content

Deze week contact gehad met de klantenservice aangaande mijn wifi problemen. Na wat testen en uitproberen zou ik een nieuw modem toegestuurd krijgen. Het nieuwe modem zou de instellingen van het oude modem overnemen, althans alles wat met wifi verbonden was. Ik had namelijk geen zin om alles opnieuw aan te sluiten cq te verbinden.  Mij werd door 2 medewerkers verteld dat dit niet nodig was, nieuwe modem neemt alles over en zoniet kan je naar de webpagina’s gaan en daar netwerkkaart veranderen, niet dus. Gebeld met klantenservice en probleem voorgelegd, wat blijkt kan niet. Inloggen in modem, ja dat lukt bijna nergens. Voel me bedrogen door KPN. Heb bij het PostNL punt mijn oude modem weer opgehaald en dat thuis neergezet. Ga wel kijken voor een andere provider, desnoods Ziggo, krijg je in ieder geval een modem waar je kan inloggen en de dingen kan veranderen. Wat n waardeloze zooi. 

Uiteraard kan je op elk modem inloggen.  Vreemd verhaal van de klantenservice. 


Het verwonderd mij dat u het oude modem weer terug kreeg bij PostNL.


Kan dus op geen enkele manier inloggen. Niet via app, niet via http. Alles geprobeerd, safari, Chrome, Firefox. Geen resultaat. Nieuw modem ook niet.


Welk modem heeft u? Experiabox? De v10? Of v10a? Of de zwarte KPN Box 12?


Experia v12 die zwarte.


Experia v12 die zwarte.

Tja, dat is gewoon een probleem modem. Deze box bestaat nu 4 jaar. In het begin waren er meteen al klanten die niet in konden loggen. Dat is nu nog steeds zo. KPN doet er gewoon helemaal niks aan.


Hoi @Radioluisteraar. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op jouw KPN Box12. Misschien heb je nog iets aan het topic hieronder. Hier vindt je een uitgebreide uitleg over het inloggen. 

 

 


Allemaal tot in den treure geprobeerd. Kan niet inloggen. Ga overstappen. Ben al 30 jaar klant XS4ALL en naderhand KPN. Nog nooit zowat meegemaakt.


Allemaal tot in den treure geprobeerd. Kan niet inloggen. 

@Radioluisteraar Wat gaat er precies mis? Kun je niet op de inlogpagina komen? Is het wachtwoord verkeerd of krijg je een andere foutmelding?


Melding is verkeerd wachtwoord. Wifi verbeteren, krijg ik de melding dat er geen internet is. Via de browser van Safari, Chrome, Firefox of wat dan ook gebeurt niks.

 


Melding is verkeerd wachtwoord. Wifi verbeteren, krijg ik de melding dat er geen internet is. Via de browser van Safari, Chrome, Firefox of wat dan ook gebeurt niks.

 

Draait deze v12 op de oude software die op 60E eindigt? Zo ja dan is de oplossing eenvoudig. Overgaan naar nieuwe software. Forum moderators verzamelen soms aansluitingen die geforceerd overgezet worden.


Reageer