Deze week contact gehad met de klantenservice aangaande mijn wifi problemen. Na wat testen en uitproberen zou ik een nieuw modem toegestuurd krijgen. Het nieuwe modem zou de instellingen van het oude modem overnemen, althans alles wat met wifi verbonden was. Ik had namelijk geen zin om alles opnieuw aan te sluiten cq te verbinden. Mij werd door 2 medewerkers verteld dat dit niet nodig was, nieuwe modem neemt alles over en zoniet kan je naar de webpagina’s gaan en daar netwerkkaart veranderen, niet dus. Gebeld met klantenservice en probleem voorgelegd, wat blijkt kan niet. Inloggen in modem, ja dat lukt bijna nergens. Voel me bedrogen door KPN. Heb bij het PostNL punt mijn oude modem weer opgehaald en dat thuis neergezet. Ga wel kijken voor een andere provider, desnoods Ziggo, krijg je in ieder geval een modem waar je kan inloggen en de dingen kan veranderen. Wat n waardeloze zooi.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.