Skip to main content

Ik wil toegang krijgen tot de modem, maar ik krijg geen toegang tot het wachtwoord. Het wachtwoord is onjuist

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @hussam1, welkom op de community. Laten we beginnen bij het begin, welk modem heb je precies? Welk wachtwoord gebruik je om in te loggen? Is dat het wachtwoord dat achterop staat, is dat een wachtwoord die je zelf hebt ingesteld?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken. Als het makkelijker is kan je ons ook bellen, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Sinds 13-2 een modem. Hetzelfde probleem: het wachtwoord op het modem werkt niet, maar ook de harde reset werkt niet. Het wachtwoord is 100% goed, ingetypt, maar ook gekopieerd vanuit een ASCII editor (maakt soms verschil).

Het modem reageert totaal niet op een reset. Lampje verandert niet van kleur, niet na 3-3,5 seconden en niet na minuten lang ingedrukt houden. 

Is er nog een andere manier om dat ding te resetten?

 


Een reset van het modem zet het wachtwoord terug naar de fabrieksinstellingen, dus wat er achterop staat. Als een reset helemaal niet werkt kan je ons het beste bellen op 0800-0402. Dan kan er via die weg met je meegekeken worden en kan het modem op afstand een reset krijgen.


Als je een v12 hebt kan je proberen om in te loggen op het modem via FireFox werkt ook bij mij. Alle andere browsers werken niet wat eigenlijk heel raar is.


Reageer