Skip to main content

Hallo:

Hoe kom ik op het modem. Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Ik wil controleren of 5g staat ingeschakeld. Dit geeft problemen met mij camera's deze accepteren geen 5g. maar wel 4g.

het abonnement is pas verandert.

Met vriendelijk groet

walthj


Admin: afgesplitst en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Als je het modem reset, lukt het daarna wel?

En welk modem heb je?


Hallo:

het probleem is dat mijn pc geen ethernet poort heeft en het modem niet via wifi te benaderen is. Door mij is een hulpstukje aangeschaft maar dit werkt niet het wordt niet geaccepteerd. Kan het modem omgeruild worden voor een versie wat wel via wifi te benaderen is

met vriendelijk groet Walther


Welke modem heb je?

Heb je anders hier wat aan?:

 


Hallo Martijn:

Mijn pc heeft geen vaste internet poort. alleen een wifi adapter. Als ik het goed geïnformeerd ben is het alleen maar mogelijk met een kabel in te loggen bij een experia box 19 in te loggen. Klopt het dat deze om te ruilen is voor een versie waar wel met wifi in te loggen is? kan dat bij een kpn winkel? 


Box19? Ken ik niet.  welke heb je precies?

 

 


Hallo:

ik bedoelde de experia 10

Walther


 

3Dan moet dat via wifi gewoon lukken.

Lukt het op deze manier:

1:Reset de V10 

 

2: ga in een browser naar 192.168.2.254(klik)

3: Klik op login en bedenk een wachtwoord.

TIP:noteer dit wachtwoord altijd goed en zet de datum erbij!


Heb je anders wat aan de handleiding van de v10?:

V10 DSL


Goedemorgen @walthj, ik zie dat je aardig wat tips hebt ontvangen van forumlid @martijn197108. Kom je met deze tips verder? 
Mocht hetn iet lukken, geef dat gerust aan. Zoals je ziet denkt de KPN community graag met je mee. 


Hallo:

kan het ook mede zijn omdat mijn wachtwoord 11 tekens bevat en er nu minimaal 16 a 20 verwacht worden?

waltj


Hallo:

kan het ook mede zijn omdat mijn wachtwoord 11 tekens bevat en er nu minimaal 16 a 20 verwacht worden?

waltj

Dat weet ik niet precies,Volgens mij is 11tekens wel voldoende.

Toch @Jeroen_dB en @Nico_ ?


Hallo:

wat verder gezocht.

Inloggen met kpnid

In het vergrootglas  servicetool intoetsen

wachtwoord veranderen opzoeken

veranderen

de instelling voor wifi op de pc ook aanpassen.

walther