Skip to main content

Het inloggen op mijn KPN-box 12 gaat verschrikkelijk traag. Het duurt meer dan 20 seconden om er in te komen en het surfen tussen de verschillende instellingen gaat nog trager.

Al van alles geprobeerd. Andere browser, bekabelt inloggen, wifi inloggen, antivirus uit en/of aan, enz. enz.enz. niets helpt. wat kan dit zijn. Je moet toch op een normale manier de software op de box 12 in kunnen stellen. (gebruik niet het wifi van de box 12 maar via Unifi AC)

 

Hopelijk weet iemand hier een oplossing voor.

(ook een Fritzbox geprobeerd en dat werkt gewoon.)

groet, P.

Hallo @Pako65 

 

De Box 12 modems hebben een update gehad en bij een aantal gebruikers treed dan dit probleem op.

Vaak helpt het om de Box 12 dan 1 of meerdere keren te resetten, je bent dan wel alle instellingen (zoals portforwardings) kwijt en het admin wachtwoord wordt weer het wachtwoord wat op de sticker achterop het modem staat.

 


Dat heb ik al meerdere keren geprobeerd en helpt niets.  Vind het een waardeloze box. 


Niemand een andere optie wat dit zou kunnen zijn??

Ik heb ook een 10v2 staan en die werkt wel normaal maar is ouder en ik wil toch graag de box 12 hebben draaien maar als het inloggen en door de software gaan zo lastig is gaat hem dat niet worden.


Hoi @Pako65 anders dan (meermaals) resetten heb ik hier vanuit KPN ook niet echt een oplossing voor. Als je een V10 hebt staan kun je die natuurlijk ook gewoon gebruiken. 


Maar eens nadenken om een fritzbox aan te schaffen.Â