Skip to main content

Mijn modem is vorige week omgeruild. Ik had de v10a en nou de box 12. Ik heb een probleempje n.l. Kan niet inloggen in de modem.

diverse malen geprobeerd maar het lukt niet.

Hallo @DVB47 

 

Probeer het eens via deze link: https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login

Ook werkt het inloggen vaak wel met Firefox, Edge of Safari maar niet met Chrome.

 

Soms staan er ook vreemde tekens in het admin wachtwoord, je kan de QR scannen, daar kan je het admin wachtwoord ook in vinden.


Hi @DVB47, goed om te zien dat er al hulp aangeschoven is in jouw topic. Ben je er uit gekomen met het advies van @GeSp hierboven?

Je leest ook meer over de KPN Box 12 in onze Kennisbank, waaronder ook over het inloggen.


Ben nog niet verder gekomen ik denk dat er gereset moet worden. Alleen ben ik bang dat dan alle gegevens opnieuw aangepast moet worden.  N.L. box12 heeft alle gegevens overgenomen van de vorige modem v10a.

gr. Dik


Na een reset worden alleen de WiFi instellingen teruggezet zodra de Box 12 weer verbinding met internet heeft, de WiFi hoef je dus niet opnieuw in te stellen.

De rest van de gegevens waaronder ook het admin wachtwoord worden wel gereset naar de default waarden.
Als je verder niets hebt gewijzigd in de Box 12 aan de instellingen dan kan je hem gewoon resetten volgens de procedure in de link van Alexandra.