Skip to main content

Beste kpn,

Na dit forum te hebben doorgespit lukt het mij nog steeds niet om in te loggen met het wachtwoord dat achterop het modem staat.

Ik heb alle url’s, browsers en qr code scanners geprobeerd die op dit forum genoemd worden.

Wanneer word dit opgelost?

@Koen1978 De oplossingen die op het forum staan blijkt voor de een wel te werken en voor de ander weer niet. Daarnaast worden de browsers ook steeds geupdate en is het mogelijk dat een eerder oplossing nu plots niet meer werkt.

Heb je al geprobeerd om je hosts file aan te passen, voor Windows of voor Mac?

Voeg daarin volgend IP adres en domeinnaam toe:   192.168.2.254    mijnmodem.kpn

Laat je even weten of het hiermee wel is gelukt?

 


@Radioman Hallo Radioman, dit is helaas niet de oplossing.

De login pagina blijft aangeven dat ik een verkeerd wachtwoord heb.

Ik had graag een paar statische ip-adressen en port forwarding ingesteld, helaas gaat dat op deze manier niet lukken.


@Koen1978 Vervelend dat je nog steeds niet kunt inloggen, blijkbaar is inderdaad dan het wachtwoord dat je invoert niet juist.  Ben je ervan bewust dat het Admin wachtwoord achter op de sticker van de BOX12 uit 10 karakters bestaat. Gebruik je een windows PC om in te loggen?

Alle tips om in te loggen in de BOX12 zijn in het hoofdstukje  “Inloggen webinterface KPN Box 12” van onderstaand topic samen gevat.

Met het instellen van de hosts file zou het tonen van de inlog pagina opgelost moeten zijn. Mogelijk nogmaals een reset van het modem proberen en haal ook de stroom er even af.


Na nogmaals een reset van het modem, kon ik via de Thuis App (Om je wifi-netwerk te beheren)

Een nieuw admin wachtwoord instellen en mijn wifi instellingen veranderen.

De inlog pagina accepteert nu wel mijn wachtwoord.


@Koen1978 Goed te horen dat je nu wel kan inloggen. Heb je enig idee wat er nu anders is gegaan dan hiervoor? Is het dat je nu alles via de thuis app hebt gedaan?


Ik ben niet continue met dat modem bezig geweest. In mijn beleving hoefde ik bij levering  2 maanden terug niet in de kpn thuis app een master wachtwoord in te vullen.

Dit kon nu wel.

Ik zie nu ook dat de SGEJ1000060E  software versie is geinstalleerd.

Kan alleen de actuele tijd van het modem niet vinden.

Ik wilde wat tijdslimieten instellen :)


Misschien ten overvloede: