Skip to main content

Ik kan sinds vorige week niet meer inloggen in de box12, hij geeft de melding "Wrong login information" via m'n laptop (macbook). 

Na wat rondzoeken heb ik uiteindelijk een harde reset gedaan (vervelend want alles moet weer opnieuw ingesteld worden, incl superwifi punt). Maar helaas kon ik daarna nog steeds niet inloggen… ook niet met het default wachtwoord. 

Maar… ik kom er net achter dat het op m'n telefoon wel lukt.. ?!
Dus even verder getest, wat blijkt; met Safari kan ik wel inloggen maar via Chrome/Edge/Brave/Firefox niet. (cache legen e.d. heb ik al gedaan overigens). 

Is dit een bekend probleem? Hebben meer mensen hier last van of kan ik er iets aan doen?

 

Lukt dat via beide opties (  192.168.2.254 of mijnmodem.kpn ) niet ?


Lukt dat via beide opties (  192.168.2.254 of mijnmodem.kpn ) niet ?

Nee, beide geven deze melding. 


Hallo @BeeJee78, wat vreemd! Ik begrijp dat je hetzelfde wachtwoord gebruikt en dat het alleen op de telefoon lukt? Welke firmware versie heb je op de Box 12 staan? Dat kan je zien onder ‘my modem’ en dan ‘device info’. 


Hoi Marcia, 

Klopt en op Safari werkt het ook. Op de andere browsers nog steeds niet. Maar ik zie links en rechts op het forum meer meldingen hiervan dus ik denk dat er een bugje in zit. 

De versie is: SGEJ10000528

 


Zet je ook ‘https’ voor de url? Dat is wel belangrijk. Daarnaast: heb je misschien een browser security extensie gedownload op je laptop? Zou je een printscreen kunnen plaatsen van de melding die je krijgt? Met het antwoord op deze vragen kan ik verder uitzoeken wat er aan de hand is.