Skip to main content

Ik wil inloggen op de box 12 maar hij geeft steeds aan dat het wachtwoord niet klopt. Ik heb al het modem ge reset maar dit werkt ook niet. Hopeloos dit.

Dus wat kan ik doen om het juiste ww te krijgen?

Hoi @JoepB88 ,

Wat als je een Firefox privétabblad opent en dan 192.168.2.254/2.0/gui opent, werkt het dan wel?

Bij een veiligheidsmelding kan je gewoon op '’doorgaan'’ klikken.


Nee geeft nog steeds aan verkeerde inloggegevens. Gebruik de gegevens die staan achter op het modem.


Wat als je de QR code scant , het admin deel kopieert en deze invoert?Werkt het dan?

Anders kan je nog proberen via deze link het modem op afstand te resetten.Soms helpt dat.


Had de qr code gespannen, werkte niet. Modem heb ik op afstand gereset. Werkte daarna nog steeds niet. 


Vervelend.

Wat is de reden dat je in wilt loggen?


Verschillende apparaten gooien elkaar van wifi af dus wil vaste verbindingen voor elk apparaat instellen. 


Wat als je de QR code scant , het admin deel kopieert en deze invoert?Werkt het dan?

Anders kan je nog proberen via deze link het modem op afstand te resetten.Soms helpt dat.

Ik heb nogmaals geprobeerd het modem te resetten. Via de link die je hebt gegeven is het wel gelukt en werkt mijn oude ww. Dus alsnog bedankt. 


Ik heb sinds 7 augustus kpn modem en probeer daar al aantal keer in te loggen, omdat er aangegeven word in boekje dat je wifi uitgeschakeld moet staan ivm de wifi versterkers?! ook wil ik gewoon in modem kijken wat er allemaal in staat. Wachtwoord verschillende keren ingevuld helaas elke keer de melding Wrong information.. heb dus ook al meerdere malen de modem gereset namelijk. Wat kan ik hier aan doen? waarom word het zo lastig gemaakt om in je eigen modem te willen kijken/oplossingen vinden ect

 

mvg werner


Ik heb sinds 7 augustus kpn modem en probeer daar al aantal keer in te loggen, omdat er aangegeven word in boekje dat je wifi uitgeschakeld moet staan ivm de wifi versterkers?! ook wil ik gewoon in modem kijken wat er allemaal in staat. Wachtwoord verschillende keren ingevuld helaas elke keer de melding Wrong information.. heb dus ook al meerdere malen de modem gereset namelijk. Wat kan ik hier aan doen? waarom word het zo lastig gemaakt om in je eigen modem te willen kijken/oplossingen vinden ect

 

mvg werner

Probleem al zelf opgelost! Case closed!!!