Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op Box 14 lukt niet verkeerd wachtwoord melding

• January 4, 2026
  • 5 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik heb een Deco systeem thuis en wil de wifi op de KPN box 14 uitzetten. 
Ik heb geprobeerd in te loggen op de modem, wachtwoord gereset volgens de stappen maar kom er niet in, blijft zeggen dat ik een verkeerd wachtwoord gebruik. 
3x gedubbelchecket met andere huisgenoten maar lukt niet….

Wie weet hoe ik erin kan komen?

Groeten Iris

Beste antwoord door TDN

@IrisK Op de achterkant staat een QR-Code, als je met jouw telefoon deze scan, is het wachtwoord zichtbaar en je kan het kopiëren naar jouw browser om 100% juist wachtwoord te gebruiken. Lukt het toch niet, dan ligt het waarschijnlijk aan jouw browser.

5 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 4, 2026

@IrisK Op de achterkant staat een QR-Code, als je met jouw telefoon deze scan, is het wachtwoord zichtbaar en je kan het kopiëren naar jouw browser om 100% juist wachtwoord te gebruiken. Lukt het toch niet, dan ligt het waarschijnlijk aan jouw browser.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2026

Ja klopt, dit heb ik ook al gedaan maar zonder succes…

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 4, 2026

@IrisK Probeer met andere browser, b.v. FireFox. Je kan eigenlijk ook met andere browser doen, maar dan de instelling voor onveilige HTTP activeren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2026

Ja gelukt! Thanks!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 6, 2026

Hoi ​@IrisK , welkom hier op de KPN Community en bedankt ook voor jouw bericht :)
Ik lees dat het inmiddels al is gelukt, top! En ook fijn dat je dit hier nog eventjes hebt willen laten weten. Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben of ergens niet uitkomen, laat het dan gerust weer weten, we denken maar al te graag met je mee 💪🏻