Skip to main content

Sinds gister probeer ik in te loggen op m'n modem box 12 alleen lukt het niet ik weet zeker dat ik goede wachtwoord heb.en heb tevens al meerdere links geprobeerd waarvan ze allemaal zeggen dat niet lukt.

Hallo @Matt206 via onderstaande link moet het lukken:

https://192.168.2.254

Je kunt een beveilingsmelding krijgen die je gewoon kunt negeren en doorenteren.

 


Nou nee dat werkt dus niet staat wrong login information


@JanD ik heb tevens meerdere browsers geprobeerd en de modem terug naar fabriek instellingen gezet


Ik probeer al enige tijd in te loggen op de box12 en lukt niet meerdere browsers geprobeerd en qr code gescanned links geprobeerd die werden geplaatst maar helaas niks.

Nu zag ik dat je update aan kon vragen maar ook dat aanmeldformulier weg is en zou me graag aanmelden.

 

(Btw ik werk via WiFi en weet niet of het uitmaakt)

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 


Een veel voorkomend probleem, zoals je ook kunt lezen in de volgende topic, misschien heb je iets aan de tip van @Sanne_M ?

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 
@ Admin / Mod 
👍


@GerritS76 allemaal al gedaan werkt nog steeds voor geen ene meter.

Zou fijn zijn als er ergens problemen mee zijn ( zoals inloggen) het ook ergens staat en mogelijke oplossing.deze oplossing werken dus allemaal niet voor mij


Oké, helaas!

Even wat vragen:

  1. Kon je in het verleden wel probleemloos inloggen?
  2. Heb je het wachtwoord aangepast naar iets dat je zelf wilde?

Indien beide vragen beantwoord met “Ja”, wat ik mij af vraag is het volgende en nergens ben ik dit nog eerder tegengekomen. In het verleden had ik eenzelfde probleem met een oudere Experiabox. Wat voor mij werkte was het volgende:​​​​

  1. Netwerkkabel tussen glasvezelmodem en de Experiabox (WAN) afkoppelen.
  2. Experiabox resetten.
  3. Netwerkkabel nog niet terug stoppen, nadat het modem is opgestart (ook al is er geen internet) de web interface van het modem bezoeken via https://192.168.2.254/
  4. Glasvezel modem weer verbinden met de Experiabox (netwerkkabel verbinden).

Werkt dit?

Het probleem welke ik toen constateerde was dat diverse data van de Experiabox werd opgeslagen bij KPN (dus ook het wachtwoord). Het leek er op dat moment op dat data corrupt was en deze na een update van het modem werd hersteld waardoor de login niet langer functioneerde. Bovenstaande methode zorgde ervoor dat inloggen weer werkte, nadat de verbinding tussen glasvezelmodem en Experiabox hersteld werd, werden de gegevens weer gesynchroniseerd en stond er weer een back-up bij KPN die wel fatsoenlijk functioneerde.

Misschien is het, het proberen waard?


@GerritS76 beide antwoorden nee.

Want heb pas sinds kort kpn overgestapt van ziggo.en dit was de eerste keer dat ik het probeerde.


@GerritS76 beide antwoorden nee.

Want heb pas sinds kort kpn overgestapt van ziggo.en dit was de eerste keer dat ik het probeerde.

Ai! Geen goed begin dus.

Een duidelijke oplossing is er nog niet vandaar mijn eerdere verwijzing naar een andere topic waarin een moderator (KPN medewerk(st)er) tips gaf. Het probleem is sowieso bekend en er wordt op de achtergrond hard aan gewerkt maar een andere tijdelijke fix (naast de betreffende tip) lijkt er verder vooralsnog niet te zijn.


Aah dus een bekend probleem.weet u mischien ook wanneer je weer kan aanmelden voor de update en/of het dan zou verholpen moeten zijn


Aah dus een bekend probleem.weet u mischien ook wanneer je weer kan aanmelden voor de update en/of het dan zou verholpen moeten zijn

Het lijkt mij dat dit een globaal probleem betreft en voor deze update niet specifiek hoeft worden aangemeld. KPN komt hiervoor vanzelf met een update die automatisch (in batches) zal worden uitgerold.


Probeer deze link eens 

 http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

 

Het kan ook zijn dat je het verkeerde password invult moeilijk om vast te stellen omdat voor het bekend probleem met inloggen op de kpn box 12 je ook steeds foutmelding password wrong krijgt terwijl dat niets met het password te maken heeft