Skip to main content

Ik kan niet inloggen op mijn kpn box 12. Ik wil inloggen om mijn beveiligingscamera's in te stellen. Al diverse keren met de helpdesk gebeld, maar het lukt niet. Gisteren kreeg ik na ruim 40 minuten aan de telefoon te hebben gezeten en van alles te hebben geprobeerd als antwoord, het lukt niet, helaas. Je moet het er maar mee doen. Ik zou graag een modem ontvangen waarop ik kan inloggen om mijn netwerk te configureren zoals ik dat wil.

Hallo @Rob_G ,

Lukt het allemaal niet naar jouw wensen met de Box12? 
 

Overweeg dan een Fritzbox:
https://www.kpn.com/internet/fritzbox.htm

Vrijheid en controle 
met FRITZ!Box modem

Hou je ervan om zelf zoveel mogelijk controle te hebben over je internetverbinding? En wil je graag alles zelf kunnen instellen, zoals firewalls, ouderlijk toezicht en home automation? Die vrijheid geven we je graag. Kies voor de FRITZ!Box, het modem voor de pro's. 

Als je de FRITZ!Box bestelt bij KPN, krijg je deze in bruikleen. Én automatisch ondersteuning van KPN Service Plus. Onze experts met passie voor techniek, slimme apparaten en internet staan 7 dagen per week voor je klaar. Ze helpen je met grote en kleine vragen over alles wat met telecom te maken heeft en blijven aan de lijn totdat ze een oplossing hebben gevonden waar jij blij mee bent.

 


Leuk idee, maar ik wil gewoon inloggen in mijn box 12 en niet nog meer betalen in de maand


Hoi @Rob_G ,

Inloggen op de Box 12 gaat inderdaad vaak mis.

 

Je kan dit proberen:

  1. Open een Firefox privétabblad.
  1. Ga naar 192.168.2.254/2.0/gui
  1. Vul daar het wachtwoord in , kopieer desnoods het '’Admin password'’ deel van de QR code.

 

Lukt dat niet?Verwijder dan de WAN of DSL kabel en log opnieuw in.

 

Lukt het op deze manier?

 


Nee, al deze stappen hebben we al geprobeerd


Lastig.Ook het modem al gereset?

 

Via welk apparaat log je in?Is dat bekabeld of via wifi?

 

 


Zowel laptop, als mobiel, bedraad, wifi, diverse browsers en zelfs incognitoo modus, reset...... niets helpt


Dat is vreemd Rob, ben je inmiddels al wat verder gekomen? Ben je in het verleden wel in staat geweest om in te loggen op deze omgeving? Je kan ook nog even in het artikel KPN 12: van specificaties tot instellingen erop naslaan.  


Dat is vreemd Rob, ben je inmiddels al wat verder gekomen? Ben je in het verleden wel in staat geweest om in te loggen op deze omgeving? Je kan ook nog even in het artikel KPN 12: van specificaties tot instellingen erop naslaan.  

 

Remco, dat is niet zo vreemd, KPN geeft zelf toe dat ze problemen hebben met inloggen op de box 12....... De tips in de link die je stuurt hebben zoals ik eerder al schreef allemaal al geprobeerd


Dat is vreemd Rob, ben je inmiddels al wat verder gekomen? Ben je in het verleden wel in staat geweest om in te loggen op deze omgeving? Je kan ook nog even in het artikel KPN 12: van specificaties tot instellingen erop naslaan.  

 

Remco, dat is niet zo vreemd, KPN geeft zelf toe dat ze problemen hebben met inloggen op de box 12....... De tips in de link die je stuurt hebben zoals ik eerder al schreef allemaal al geprobeerd

 

Helder, er komen binnenkort weer updates aan voor dit modem, dan hoop ik dat er met deze updates verbetering zal komen. 


@Rob_G als je alleen http://192.168.2.254/ doet, werkt het dan wel? Bij mij werken nl alle opties bovenin ook niet, maar deze wel. Wie weet helpt het.