Skip to main content

Vandaag internet van KPN gekregen. Inloggen met admin wachtwoord op mijn KPN Box 12 werkt niet, ook niet in de firefox browser. Wie weet raad, of hoe kom ik in contact (Chat of telefoonnummer) met KPN? 

Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en inspreken dat je een medewerker wilt spreken


Waarom weet ik niet, want de methode uit uit de 80er jaren werkt nog steeds overal behalve bij KPN lijkt het.

Bij KPN moet je de url http://mijnmodem.kpn/#/ gebruiken. Kan zijn dat je door de boodschap onveilige verbinding moet gaan. 


Hoi @Zwartepanter69, welkom! We zien dat inloggen op de Box 12 soms moeilijk gaat. We hebben een aantal tips hiervoor in dit kennisbank artikel, onder de kop Inloggen:

 


Met een aantal tips van hier op het forum, ben ik er uit gekomen. Hier was wel voor nodig dat KPN op afstand het modem terugbracht naar de fabrieksinstellingen, om het admin wachtwoord te resetten. Vervolgens lukt het met (alleen) de Firefox browser om in te loggen. Jammer dat je in het regulier wifi kanaal niet (tijdelijk) kunt uitschakelen, er zijn best veel domotica toepassingen die alleen 2,4 gHz aan kunnen. Maar het is gelukt al met al. Dank voor de support en tips.