Skip to main content

ik log altijd in op mijn experia box alleen geeft hij ineens aan dat het wachtwoord niet meer klopt.

zelf heb ik niets gewijzigd .

ik weet dat ik het juiste password heb aangezien ik hem heb opgeslagen in mijn google.

is het mogelijk dat mijn modem op afstand een reset heeft gekregen door een update en hierdoor mijn wachtwoord is gewijzigd

 

Hoi @noennieh, het is vrij druk op het moment, ik hoop dat je intussen al verder gekomen bent met het wachtwoord van jouw modem.

Je leest hier op ons forum in de Kennisbank in het onderdeel Modems alles over de verschillende modems die we gebruiken. Daaronder valt ook het inloggen. Je hoeft alleen jouw type modem op te zoeken. Mogelijk heb je er iets aan.


Hoi @Alexandra ,

Bedankt voor je bericht.

Ik ben er in gekomen.

Blijkt dat mij  wachtwoord wel corre t is alleen dat de Chrome browser het probleem is.

In Firefox browser kon ik wel inloggen.

Is er iets aan te doen om toch via Chrome in te loggen?

Aangezien dat mijn standaard browser is

Gr jeroen


@noennieh Goed om te horen dat 't gelukt is. Dan zit het blijkbaar in Chrome, inderdaad. Je kunt eens proberen om Chrome op te schonen, denk aan tijdelijke internetbestanden, cookies en geschiedenis wissen. Als je niet precies weet waar je het vindt, kan je het beste even zoeken op Google. Ik verwacht dat 't daarna ook via Chrome wel weer lukt.