Skip to main content

Zucht, na vele berichten hierover door andere klanten ben ik nog steeds niet geholpen. Ik wil mij graag aanmelden op een 2.4 ghz punt voor apparatuur. Alleen het aanmelden lukt niet, wat nu? Welke gebruikersnaam en wachtwoord zou ik moeten invullen? Heb al zoveel dingen geprobeerd, al is dit de eerste keer dat ik er gebruik van maak om zo in te loggen op de modem. Niks werkt of lukt.

Laat ik dan beide velden leeg bij de eerste keer inloggen? Waar kan ik de gegevens vinden indien ik een wachtwoord moet intypen en gebruikersnaam?

Alles al geprobeerd, zonder wachtwoord en bij de gebruikersnaam gewoon Admin laten staan. Het geeft steeds aan dat mijn wachtwoord onjuist is. Waar kan ik überhaupt een wachtwoord vinden hiervoor?

Ik heb echt een Expedia box v10 en ik heb niet eerder een wachtwoord gebruikt of bedacht hiervoor. Dan ga ik alles maar resetten nu.

 

Hoi @BellaFloor wil het inloggen op het modem niet lukken? Bij de eerste keer inloggen laat je het veld leeg. Er zal dan gevraagd worden een wachtwoord te maken. krijg je dat scherm?


Inloggen op het modem is heel iets anders dan koppelen met de wifi daarvan.

Van die laatste staan achterop een sticker op de v10 de gegevens van SSID en WPA. Die zijn voor het 2.4 en 5 Ghz Wifi gelijk. Een apparaat dat zelf geen 5 Ghz mogelijkheid heeft zou gewoon met het 2.4 Wifi moeten verbinden.


Laat ik dan beide velden leeg bij de eerste keer inloggen? Waar kan ik de gegevens vinden indien ik een wachtwoord moet intypen en gebruikersnaam?

Alles al geprobeerd, zonder wachtwoord en bij de gebruikersnaam gewoon Admin laten staan. Het geeft steeds aan dat mijn wachtwoord onjuist is. Waar kan ik überhaupt een wachtwoord vinden hiervoor?

Ik heb echt een Expedia box v10 en ik heb niet eerder een wachtwoord gebruikt of bedacht hiervoor. Dan ga ik alles maar resetten nu.


Hoi @BellaFloor ,

Heb je wel echt een V10?Geen V10A?

Gebruikersnaam is admin, dat is als het goed is al ingevuld.Wachtwoord laat je zoals @Joep1965 als vertelde leeg, en je druk op inloggen.Je moet dan zelf een wachtwoord bedenken.

Als je niet lukt, reset dan het modem door met een pinnetje het resetknopje in te drukken totdat power rood brand.Daarna zou het wel moeten lukken.


Hoi @BellaFloor ,

Heb je wel echt een V10?Geen V10A?

Gebruikersnaam is admin, dat is als het goed is al ingevuld.Wachtwoord laat je zoals @Joep1965 als vertelde leeg, en je druk op inloggen.Je moet dan zelf een wachtwoord bedenken.

Als je niet lukt, reset dan het modem door met een pinnetje het resetknopje in te drukken totdat power rood brand.Daarna zou het wel moeten lukken.

Ik heb een knop waar herstel op staat aan de zijkant. Er kan nergens een pinnetje in dus neem aan dat herstel de reset knop is. Alleen de power knop gaat niet rood alleen de services knop gaat rood knipperen en de internet knop word rood. Wireless en Power blijven groen staan. Ik heb echt een V10


Hoi @BellaFloor wil het inloggen op het modem niet lukken? Bij de eerste keer inloggen laat je het veld leeg. Er zal dan gevraagd worden een wachtwoord te maken. krijg je dat scherm?

Ik heb alles al geprobeerd maar tevergeefs. Ik zal het maar moeten resetten anders weet ik het ook niet. Dank u wel voor uw antwoord en hulp


Inloggen op het modem is heel iets anders dan koppelen met de wifi daarvan.

Van die laatste staan achterop een sticker op de v10 de gegevens van SSID en WPA. Die zijn voor het 2.4 en 5 Ghz Wifi gelijk. Een apparaat dat zelf geen 5 Ghz mogelijkheid heeft zou gewoon met het 2.4 Wifi moeten verbinden.

Bbedankt voor uw antwoord en hulp.


Ah ja, dan is dat wel echt een V10!

De resetknop zit aan de achterkant naast de aansluiting voor de voeding:

Je kan eventueel ook via je mijnKPN account het modem resetten via deze link: kpn.com/reset


ik wil graag inloggen in mijn modem maar weet het wachtwoord niet meer en nou kan ik niet inloggen in de modem en ik wil mijn eigen netwerknaam en wachtwoord houden kan dat?


ik wil graag inloggen in mijn modem maar weet het wachtwoord niet meer en nou kan ik niet inloggen in de modem en ik wil mijn eigen netwerknaam en wachtwoord houden kan dat?

Hallo @Digitale Ditters als je nog nooit eerder ingelogd hebt in de modem is het heel eenvoudig.

Bij het het wachtwoord enter je gewoon doorheen, dan moet je een modemwachtwoord ingeven en dat herhalen ter bevestiging, dan kom je in het modem en kun je aanpassen wat je wilt.

Succes.


Dat is niet het antwoord op mijn vraag, ik heb een wachtwoord maar die weet ik niet meer maar ik wil wel mijn gegevens behouden dus Jan D jou antwoord wist ik ook maar ik heb een wachtwoord dus!

 

Admin: een aantal onnodige uitroeptekens weggehaald


Dan rest niets anders dan het modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen.  Oftewel resetten!


Je schijnt ook in de modem te kunnen komen zonder ressetten en toch je gegevens behouden en dat is nou wat ik niet wil  en er moet een manier zijn om mijn gegevens op te halen zodat ik weet wat ik in moet voeren netwerknaam + wachtwoord!!!!


Wat ik begrijp is dat je in wil loggen in het modem.  Daarvoor heb je het wachtwoord nodig.  Als je dan niet weet kan je er natuurlijk ook niet in. Het is immers een beveiliging. Maar wat wil je in het modem doen? Misschien is er een andere oplossing. 


Joep ik moet mijn netwerknaam en wachtwoord weten en dan kan ik mijn versterkers aanmelden oo mijn netwerk daarom heb ik het nodig en ik wil mijn gegevens niet kwijt!


Je hebt extra wifi versterkers bedoel je en zoja welke? Van kpn?


Extrabooster repeaters en dat zijn versterkers en die moeten aangemeld worden op mijn netwerk daarom heb ik de netwerknaam en wachtwoord nodig!


Ik krijg er nog geen hoogte van wat je nou precies wil doen. Alleen de WiFi versterkers van kpn werken samen met het modem van kpn. En dan alleen maar met de v10a en de box 12. Bij alle andere wifiversterkers of modems moet de wifi van het modem uit. Wat heb je exact gekocht??


Dit is wat ik kocht!

 


Je hebt hiervoor inderdaad je netwerknaam en wachtwoord nodig.  Als je die niet weet dan zal je toch in het modem moeten kijken.  En als je daar het wachtwoord niet van weet dan zal je moeten resetten.  


Maar dan raak ik alles kwijt en dat wil ik juist niet!


Dan kan je de versterker(s) beter terug sturen en de SuperWiFi's van kpn bestellen via de wifimanager. Die nemen de gegevens over van het modem. Een andere oplossing is er niet. Maar wat denk je kwijt te raken? Heb je bepaalde instellingen veranderd in het modem?


Ik heb het netwerknaam een persoonlijke naam gegeven en de wachtwoord ook en dat wil ik niet kwijt!


Dan kan je beter de wifiversterker terugsturen.  Die gaat het dan toch niet doen.Â