Skip to main content
Antwoord

Inloggen op Experia Box V10 niet duidelijk: inlognaam en wachtwoord kloppen niet

• November 18, 2025
  • 8 reacties
  • 94 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi bij de nieuwe modem klopt de inlog en wachtwoord die vermeld staan niet.

Valt op dat de inlog admin is en niet Admin, deze is niet te veranderen.

Of zit het misschien aan iets anders?

Beste antwoord door Leen59

Als je ingelogd bent:

8 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • November 18, 2025

admin is standaard en niet te wijzigen. Als het een box12 is staat het wachtwoord daaronder op de sticker. Bij een V10 kun je op de inlogpagina het wachtwoord resetten.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 18, 2025

Hallo ​@Pemibos 

KPN is bezig met het updaten van de Experia Box v10 naar de nieuwe KPN Software.

Als jouw modem is overgezet en je nog nooit hebt ingelogd is het standaard admin wachtwoord inloggen@v10

Leen59
Wijsgeer
  • November 18, 2025

Dat werkt alleen als je het wachtwoord reset, daarna kun je eerst deze gebruiken om dan een nieuw wachtwoord te maken.

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 19, 2025

Ik moest mijn modem resetten omdat mijn admin wachtwoord niet herkend werd. Daarna kon ik weer inloggen met inloggen@v10. Ik tref nergens in het menu ecchterde instellingen om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Leen59
Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Als je ingelogd bent:

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 19, 2025

Dankjewel. Ik ben er inmiddels achter dat je achter een pc moet zitten. De browser op de smartphone laat deze instellingen niet zien.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 19, 2025

Hi ​@Louix 
De web-interface van de nieuwe KPN software op het modem werkt nog niet goed samen met een mobiele browser. Dat is een bekend probleem waar nog een oplossing voor komt in een toekomstige update.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@Louix welkom op de KPN Community, ik zie dat iedereen mooi even meedenkt, dank daarvoor. Het is dus gelukt? Mocht er toch nog wat zijn laat het dan weten!