Skip to main content

Hello, ik ben klant sinds anderhalve week. Internet, TV en telefoon signaal snel aan de praat gekregen.

Maar mijn deurbel en mijn SONOS installatie (nog) niet. De meest waarschijnlijke oplossing hiervoor is dat ik in moet loggen op de modem en daar een separaat 5Ghz en 2.4Ghz Wifi signaal in moet stellen. Inloggen op de modem lukt echter niet, zowel niet via https://192.168.2.254 of via My Modem (mijnmodem.kpn). Meerdere browsers geprobeerd. Ook via mijn iphone werkt het niet. Wachtwoord neem ik zorgvuldig over vanaf het stickertje op de achterkant van het modem. 

Klantenservice medewerker 1 kwam met een vaag verhaal dat mijn abonnement pas over een paar dagen in gaat. Vreemd want ik heb al anderhalve week signaal. Medewerker 2 geeft aan dat het inloggen niet lukt door een probleem aan de KPN kant? Morgen weer proberen. Is dit het? Iemand nog andere ideeën? Ik wil de boel gewoon aan de praat krijgen nl… Tips zijn welkom ;-)

Zelfde probleem had ik ook klantenservice zei  ook dat mijn abonnement pas 18 de ingaat . Maar wat ik deed de dak kabel eruit en opnieuw starten en Voila ik kan in het modem me eigen instelling gedaan daarna dsl kabel terug gezet alles werk hoe ik het wil


Reageer