Skip to main content
Vraag

Inloggen op KPN Experiabox V10 lukt niet op de reguliere manier

• May 29, 2025
  • 10 reacties
  • 103 keer bekeken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • May 29, 2025

Wat voor apparaat betreft dit?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 29, 2025

Mijn Experia Box v10

Leen59
Wijsgeer
  • May 29, 2025

Lijkt op een hele oude log. Werkt alles wel?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 29, 2025

Dat klopt hoor, is idd een oude log. Maar ik heb de indruk dat er iets niet in orde is met mijn router en dat dit ongeveer hier is begonnen. In principe werkt alles wel, gezien ik wel gewoon internet heb. Echter kan ik inmiddels niet meer zelf inloggen op mijn router via mijn kpn. Ik moet dan een apart browser openen, mijnmodem.kpn typen en dan kan ik erin. Het browser geeft dan wel aan dat de site niet veilig is. En wanneer ik via kpn een “verbeter je wifi netwerk” wil uitvoeren wordt er telkens aangegeven dat ik momenteel niet met internet verbonden ben maar heb dan wel gewoon het wifi tekentje op mijn mobiel in beeld. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 29, 2025

Ik heb in januari een nieuwe router gekregen alleen daarop was een uur voordat ik het router kreeg al activiteit. Dit vind ik vreemd of is dit wel normaal? 

Leen59
Wijsgeer
  • May 29, 2025

Echter kan ik inmiddels niet meer zelf inloggen op mijn router via mijn kpn. Ik moet dan een apart browser openen, mijnmodem.kpn typen en dan kan ik erin. Het browser geeft dan wel aan dat de site niet veilig is.

Je hebt ws de nieuwe firmware ontvangen waardoor je anders moet inloggen.

Het kan zijn dat je een gebruikte router hebt ontvangen, maar zolang alles goed werkt zou ik me geen zorgen maken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 29, 2025

Voornamelijk op mijn mobiele telefoon gebeuren vreemde dingen. O.a. Het tekst vak in alle chats van Whatsapp knippert wanneer ik ze open. Mijn camera indicator is soms aan wanneer ik hem zelf niet heb geopend. Het balkje van updates loopt een heel klein stukje vol waarna hij al aangeeft ge-update te zijn. 

En wanneer ik naar instellingen ga en dan wifi aan klik zie ik mijn eigen netwerk welke is verbonden, met daaronder “mijn netwerken” maar als ik goed oplet is daar in een split second ipv “mijn netwerken” , “persoonlijke hotspot” te lezen. En daar staan dan mijn eigen en mijn gast netwerk bij. 

Leen59
Wijsgeer
  • May 29, 2025

Ik zou de telefoon even een herstart geven.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 29, 2025

Okee, bedankt, ga ik dat doen 

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • May 30, 2025

01-01-1970 is het begin van de tijd, althans wat Unix gebaseerde besturingssystemen betreft. De V10 heeft dus of geen of een defecte hardware klok aan boord. Dat kan dus verklaren waarom bij het opstarten een incorrecte datum/tijd wordt weergegeven, als het netwerk draait wordt dit via internet (NTP)  gecorrigeerd en zou alles verder normaal moeten werken. Of dit wat met de problemen te maken heeft durf ik niet te zeggen.