Skip to main content

Hallo ,

 

Het admin wachtwoord op mijn kpn box 12 werkt niet kan niet inloggen  , via de klanten service van kpn heb ik de tip gekregen om hier de vaag testellen .

heb net een klein uurtje aan de telefoon gehangen ,hij heeft zelfs de pc op afstand over genomen ,het modem gereset naar fabriek  instelling.

kwam ook niet in aanmerking om het modem om te ruilen want het was niet stuk.

kom er gewoon niet in 

Heeft u al een andere browser geprobeerd? Kunt u een foto plaatsen van het wachtwoord? 


@Cars c Als het modem gereset is zou het wachtwoord achterop gewoon moeten werken.

Goed lezen, er is geen alternatief. Het Admin password is berucht om de lastige en slecht leesbare leestekens op het etiket. Dit initiële password is door de ontwerpers onnodig complex gemaakt en bestaat uit 10 karakters. Er zitten soms leestekens in zoals ‘ : ^ ( ) } ]. Je moet dus heel goed kijken wat er staat. Soms begint het password met een :  en die telt ook mee!


Hallo

ben  nu in gelogd op mijn iPhone met safari dat wil wel gelukkig heb mij www veranderd  maar kom er niet in via grome 


bedankt alle,

het probleem is op gelost 

kan het modem benaderen via Microsoft egge


Hoi @Cars c .  Nog even voor mijn beeldvorming en voor de meelezers.  Lag het nou aan die vreemde tekens die er vaak inzitten of aan de browser?


Hallo,

het lag bij mij aan de browser , standaard gebruik ik grome  en toen ik las dat het ook wel eens wou helpen om een ander browser te gebruiken deed ik dat en dat werkte in mijn geval .

 


Super! Dank voor je uitleg.