Skip to main content

Ik probeer via My Modem in te loggen met het wachtwoord dat achterop de KPN box staat. Bij het inloggen krijg ik telkens de melding dat de inloggegevens onjuist zijn. Wat kan ik nu doen?

@MaartenVH  Welk modem heeft u ? Als u die een fabrieksreset geeft ( zie Kennisbank Modems | KPN Community ) kunt u als het goed is weer inloggen met de gegevens op de KPN Box.

PS : admin mag zo blijven staan !


Ik heb hetzelfde probleem. Ook na een reset lukt het niet. Heb een Box12 modem. 


Bij mij lukt het inloggen op het modem ook niet. Ook niet na een reset.

Via kpn thuis app kan ik wel het wachtwoord wijzigen, maar ik kom nog steeds niet in het modem.


Ik heb hetzelfde probleem (gisteren Box12 aangesloten): inloggen in de Admin interface lukt niet met het wachtwoord achterop de box. Maar: ik merk dat inloggen wél werkt als ik een reset doe en de WAN kabel er uit laat?!

Nadat ik de eerste keer was ingelogd moest ik het wachtwoord veranderen, dit is ook gelukt. Zodra ik echter verbinding maak met internet word ik teruggestuurd naar het inlogscherm en krijg ik weer “wrong login information”. Reset zonder internetkabel gedaan en ja hoor, nu werkt mijn nieuwe wachtwoord ook. Nadat ik de WAN kabel weer plaats: “wrong login information”.

Op zich werkt het nu, dus hoef ik ook niet meer in te loggen, maar ik zou het handig vinden als ik in de Admin interface van het modem kan zonder dat ik m’n WAN kabel los moet halen en het ding moet resetten.


@sagacity

Dan ga ik dat ook proberen. Maar is wel erg omslachtig. Lijkt mij niet dat dat normaal is toch?

Bedankt voor je reactie 

 


@sagacity

Dan ga ik dat ook proberen. Maar is wel erg omslachtig. Lijkt mij niet dat dat normaal is toch?

Bedankt voor je reactie 

 

Nee, het lijkt me ook zeker niet de bedoeling dat het zo werkt. Maar het is in ieder geval even een workaround :)


Hallo @sagacity  @Sanverk  @MaartenVH  @EdLo85 probeer het eens via onderstaande link:

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Succes


@JanD dan kom ik in principe gewoon weer bij dezelfde loginpagina toch, dus dat maakt verder weinig verschil? Heb het voor de zekerheid getest, maar hij geeft weer “wrong login information”.


@JanD dan kom ik in principe gewoon weer bij dezelfde loginpagina toch, dus dat maakt verder weinig verschil? Heb het voor de zekerheid getest, maar hij geeft weer “wrong login information”.

Jammer, deze link, een keer van een moderator ontvangen, werkt bij de meesten gelukkig als goed alternatief.

 


Zelfde problemen. Deugt echt niet. Dit is zo fundamenteel voor een betrouwbare dienstverlening. Wat deugt er allemaal nog meer niet met het modem? Wat kunnen kwaadwillenden al niet doen met zo'n gebrekkige werking?

Gewoon maar snel opzeggen.


Hoi, 

Ik kan in Firefox wel inloggen, via de Chrome app en thuis app, die in Chrome uitkomt niet. Lukt dit bij jullie ook