Skip to main content

via ip scanner wordt ip adres van v10a modem gevonden, via webbrowser wordt weergegeven:

 

Hoi en welkom @hans beumer!

Je hoort op deze manier te kunnen inloggen op de Experia Box V10a:

  1. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn
  2. Log in met gebruikersnaam en wachtwoord
  3. De gebruikersnaam voor de V10A is admin. Het standaard wachtwoord staat op de sticker achterop de Box. 

 

Lukt het op beide manieren niet, dan ben ik benieuwd naar vanaf wat voor apparaat je het geprobeerd hebt? Welke internetbrowser gebruik je? Hoe ben je verbonden met internet? 

Tip: Als je een computer of laptop (eventueel tijdelijk) rechtstreeks met een kabel aansluit op de Experia Box, dan lukt het gewoonlijk altijd.


via ip scanner wordt ip adres wel gevonden maar als ik het ip adres gebruik krijg ik de volgende melding:

 

 

 


@hans beumer Dat vertelde je al eerder inderdaad. We denken hier op het forum graag met je mee, maar dat kan alleen met antwoorden op de vragen die ik eerder stelde. We weten alleen wat jij ons hier vertelt.

Hoi en welkom @hans beumer!

Je hoort op deze manier te kunnen inloggen op de Experia Box V10a:

  1. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn
  2. Log in met gebruikersnaam en wachtwoord
  3. De gebruikersnaam voor de V10A is admin. Het standaard wachtwoord staat op de sticker achterop de Box. 

 

Lukt het op beide manieren niet, dan ben ik benieuwd naar vanaf wat voor apparaat je het geprobeerd hebt? Welke internetbrowser gebruik je? Hoe ben je verbonden met internet? 

Tip: Als je een computer of laptop (eventueel tijdelijk) rechtstreeks met een kabel aansluit op de Experia Box, dan lukt het gewoonlijk altijd.