Skip to main content

Ik probeer telkens in te loggen op de Box 12 via

192.168.2.254

Alleen de geleverde modem de wachtwoord achterop aangegeven werkt niet.

Harde reset gegeven (en online reset later), wachtwoord werkt dan nog steeds niet & inloggen zonder wachtwoord in te voeren pakt die hem ook niet.

De wachtwoord heeft ook rare tekens als * : -

De wachtwoord ook geprobeerd met spatie er tussen maar echt niks werkt.

Beide browsers Chrome als Edge geprobeerd maar werkt ook niet. Bij Edge kan ik de wachtwoord die ik type toch zien en toch paktte hij de rare tekens gewoon goed maar luktte niet in te loggen.

Ik zag in de fourm dit probleem erg voorkomend is. Vandaar had ik alle eerdere benoemde opties al geprobeerd. Maar toch doet t niet.

Kan iemand mij helpen? Ik heb apparatten die 2.4 hertz netwerk nodig hebben en ik kan ze niet aansluiten totdat ik dit netwerk laten maken bij de modem.

Alvast bedankt,

Hazem

Kunt u de WAN of DSL kabel eens tijdelijk losmaken en dan proberen in te loggen? Vooraf even de pagina verversen misschien.


Kunt u de WAN of DSL kabel eens tijdelijk losmaken en dan proberen in te loggen? Vooraf even de pagina verversen misschien.

Het lukte helaas niet. 


Hallo @Hazem89 

 

Je kan het wachtwoord ook via de QR code uitlezen, dat kan je dan kopiëren en daarna plakken in het Password veld.

Werkt dat ook niet dan zou je nog kunnen proberen of inloggen wel via deze link werkt: https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login


Kunt u de WAN of DSL kabel eens tijdelijk losmaken en dan proberen in te loggen? Vooraf even de pagina verversen misschien.

Het lukte helaas niet. 

Op een bekabeld aangesloten pc of laptop. Uw mobiel gaat mogelijk automatisch over naar 4G. Dat werkt uiteraard niet...


Hallo @Hazem89 

 

Je kan het wachtwoord ook via de QR code uitlezen, dat kan je dan kopiëren en daarna plakken in het Password veld.

Werkt dat ook niet dan zou je nog kunnen proberen of inloggen wel via deze link werkt: https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login

 

Bedankt. Het is opgelost uiteindelijk. De link werkt prima. Ik weet niet wat anders is in deze link. Maar hij werkt. Ik ga hem onthouden en elke keer gebruiken.

Jammer dat KPN zo moeite maakt met het inloggen in de modem. 

Bedankt nogmaals en fijne avond 🙂


Kunt u de WAN of DSL kabel eens tijdelijk losmaken en dan proberen in te loggen? Vooraf even de pagina verversen misschien.

Het lukte helaas niet. 

Op een bekabeld aangesloten pc of laptop. Uw mobiel gaat mogelijk automatisch over naar 4G. Dat werkt uiteraard niet...

Dat had ik niet snel kunnen oppakken. Idd via de mobiel werkt zeker niet. Het is gelukkig opgelost door ander verhelper door andere link te gebruiken voor het inloggen. bedankt nogmaals voor je medewerking 🙂