Skip to main content

zo als zo velen anderen en kennelijk al geruime tijd, kan ik niet inloggen op de Box 12 met het wachtwoord van de Sticker, alle stappen zo als in andere posts genoemd al doorlopen maar geen oplossing gevonden

Hallo @Tony S. probeer het eens met onderstaande link:

My Modem


heel erg bedankt voor je link, maar zo als ik al in de post aangegeven had, ik heb alle stappen al geprobeerd van andere posts, dus ook via deze link in te loggen maar ook dat hielp niet, ik heb inmiddels de modem 4x reset, en pas na de 4e keer is hij werkelijk gereset en kon ik eindelijk inloggen, dus voor mij opgelost maar het resetten zou misschien een keer onder de loep genomen moeten worden door de fabrikant


Hallo @Tony S. in die link staat letterlijk:

https://192.168.2.254

dan krijg je allerlei veiligheidsmeldingen waar je doorheen kunt enteren en ben je binnen.

Succes.

 


Ik heb alles geprobeerd ook bij edge en meerdere keer reset gedaan maar kan niet inloggen


Hoi @Tony S., welkom bij ons op het forum. Is het inloggen gelukt met de tips van Jan?

Als het nog niet gelukt is kan je ook in onze kennisbank kijken, in het artikel over de Box 12 hebben we een stukje speciaal over het inloggen: Inloggen webinterface KPN Box 12.


Wat ik een keer tegen was gekomen was dat de VPN software aanstond op een computer.
Bij sommige beveiligingssoftware gaat dat ook automatisch.
Hierdoor kon de computer niet naar en modem via de webbrowser.
Alle verkeer ging via de VPN, ook lokaal blijkbaar.
Toen de VPN uit werd gezet kon er ingelogd worden op het modem.


Ook geprobeerd maar lukt nog steeds niet


Ben jij dezelfde persoon als @Tony S., @Steven1979? Of zijn we nu met 2 verschillende personen in gesprek?

Zou je elke stap die je hebt geprobeerd dan kunnen vertellen? Anders blijven we mogelijk dingen voorstellen en als je het al geprobeerd hebt schiet het weinig op. Als je alle stappen kunt noemen kunnen we gerichter meedenken.


Ik ben Steven 

ik heb  de wachtwoord gescand en bij google geprobeerd daarna bij bij Edge ,beide zeiden geen goede wachtwoord daarna heb ik mijn modem v12 reset gedaan en opnieuw geprobeerd ook niet ,volgende dag weer proberen ook niet 

Wat moet ik nu nog doen ?


Ik ben Steven 

ik heb  de wachtwoord gescand en bij google geprobeerd daarna bij bij Edge ,beide zeiden geen goede wachtwoord daarna heb ik mijn modem v12 reset gedaan en opnieuw geprobeerd ook niet ,volgende dag weer proberen ook niet 

Wat moet ik nu nog doen ?

Probeer eens de internetverbinding op de v12 te verwijderen.

V12 herstarten of resetten en het nog eens te proberen met de geadviseerde link zonder dat het modem  verbinding heeft  naar het internet.

 


Al weer ? Heb al meerdere keer gedaan 


Al weer ? Heb al meerdere keer gedaan 

Ok. Ipv6 tijdelijk uitzetten op de pc waar met de browser verbinding mee gemaakt wordt op de v12. Is dat al geprobeerd?

Als niets werkt zou ik een verzoek indienen om versneld  naar de nieuwe v12 software te stappen die sinds een paar weken voorzichtig wordt verspreid.


zo als zo velen anderen en kennelijk al geruime tijd, kan ik niet inloggen op de Box 12 met het wachtwoord van de Sticker, alle stappen zo als in andere posts genoemd al doorlopen maar geen oplossing gevonden

the same goes with me. I checked that the sticker mac address doesn’t match the device mac address. their support team is so weak.


ik heb  de wachtwoord gescand en bij google geprobeerd daarna bij bij Edge ,beide zeiden geen goede wachtwoord daarna heb ik mijn modem v12 reset gedaan en opnieuw geprobeerd ook niet ,volgende dag weer proberen ook niet 

Wat moet ik nu nog doen ?

In de link die ik noemde worden in het gele vlak nog andere tips gegeven dan wat je hier noemt. Zou je die stappen en de tips van Bruistablet kunnen proberen?

 

zo als zo velen anderen en kennelijk al geruime tijd, kan ik niet inloggen op de Box 12 met het wachtwoord van de Sticker, alle stappen zo als in andere posts genoemd al doorlopen maar geen oplossing gevonden

the same goes with me. I checked that the sticker mac address doesn’t match the device mac address. their support team is so weak.

If the mac address doesn't match it is not the same issue, the issue in this topic is the password not working. You can create a new topic so we can help you there, or call us (0800-0402).