Skip to main content

Na een 2e modemwissel ivm een storing doorloop ik de installatiehulp. Aan het einde wordt gevraagd of alle lampjes naar behoren branden.

 

Dit is niet het geval (servicelampje blijft oranje branden) dus klik ik nee, dan kom je op een pagina met de melding: "this site has been disabled for the time being" met deze link https://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14949

Jammer dat het online niet werkt, misschien kan een van de mods hier een melding van maken? 

Mijn probleem/storing blijft dus helaas na 2x een vervangende V10:

  • Servicelampje blijft oranje branden, 
  • wegvallende TV+,
  • pairbonding werkt niet (dsl lampjes alleen L1),
  • Thuis app kan geen wachtwoord aanmaken. 

Dit allemaal na mijn verhuizing, hiervoor (dezelfde apparatuur/bekabeling) op het oude adres werkte alles prima.

Vandaag maar even aankijken en dan maandag maar weer 0800 0402 bellen. 

figure widget

Die splitter moet er meteen tussenuit, want de telefoon sluit je tegenwoordig rechtstreeks aan op telefoonpoort 1 van de modem @RonaldM01 en @Steve Mnt .

Zo'n splitter vraagt om storingen.

 


Monteur (topper!) geweest, aansluitpunt vervangen, geschikt gemaakt voor pairbonding en getest. 

Keurig een groen (ipv rood) servicelampje op de Experia box en de snelheid is ook goed. 

Nu even afwachten of de datasnelheid en TV+ stabiel blijven. Bedankt voor het meedenken allemaal! 

 

Ps, de link in de online installatiehulp werkt nog steeds niet 🫣

 


Monteur (topper!) geweest, aansluitpunt vervangen, geschikt gemaakt voor pairbonding en getest. 

Keurig een groen (ipv rood) servicelampje op de Experia box en de snelheid is ook goed. 

Nu even afwachten of de datasnelheid en TV+ stabiel blijven. Bedankt voor het meedenken allemaal! 

 

Ps, de link in de online installatiehulp werkt nog steeds niet 🫣

 

Top monteur!! Gelukkig werkt het, wel vreemd dat de link nog steeds  niet werkt, en heel bijzonder dat je een dsl splitter hebt gekregen 'shared line' komt echt bijna nergens meer voor. Zelden dat ik deze nog tegen kom. 😛 Maar jij had daar helemaal niets aan..