Skip to main content
Vraag

Installatiepakket ontvangen met een modem met krassen

• July 12, 2026
  • 6 reacties
  • 121 keer bekeken

Hallo,

Ik heb het installatiepakket voor KPN TV/Internet/Telefoon geopend en ik zag dat het modem best wel wat krassen heeft, alsof iemand met een muntje of ander hard voorwerp de matte laag heeft bekrast, ik heb een foto toegevoegd, maar er zitten meer van dat soort krassen op. Moet ik dat alvast melden aan KPN? Erg balen dat ik KPN niet kan informeren via mail want ik zou foto en videobestand willen meesturen.

Ik heb er geen behoefte aan om mogelijk bij inlevering van het modem een boete te moeten betalen om andersmans schade.

Oh en ik kan hier blijkbaar geen foto uploaden dus ik kan niets laten zien.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • July 12, 2026

Oh en ik kan hier blijkbaar geen foto uploaden dus ik kan niets laten zien.

Dat is vreemd, misschien doe je iets niet juist?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 13, 2026

Hoi ​@modemschade 
Je kunt een foto uploaden door het vierkante zwarte icon met de bergen aan te klikken rechts boven.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 13, 2026

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 13, 2026

Ah dank je voor de tip, ik zocht een ander soort icoontje zoals een paperclip

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 13, 2026

Dat is een eerder gebruikte modem ,je hebt nu bewijs hier geleverd dat modem zo geleverd is 

Als ding het doet en niet op zichtbare plek staat dan zou ik het zo laten 

Maar je bent een nieuwe klant? Heb je glasvezel of nog koperlijn?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@ModemSchade . Welkom hier.

Begrijpelijk dat je hiervan schrikt. We maken inderdaad regelmatig gebruik van refurbished apparatuur. Dat is beter voor het milieu en voorkomt onnodige verspilling. Uiteraard moet de apparatuur er nog wel netjes uitzien en goed functioneren.

Als het modem verder gewoon goed werkt, hoef je je geen zorgen te maken over eventuele kosten wanneer je het later weer inlevert. Je wordt niet aangesproken op gebruikssporen die al aanwezig waren toen je het modem ontving.

Mocht je merken dat het modem niet goed werkt of dat de schade verder gaat dan alleen wat cosmetische krasjes, laat het dan gerust weten. Dan kijken we graag met je mee naar een passende oplossing.