Skip to main content
Antwoord

Installeren Extra Wifi 2G lukt niet op Box12. Gaat telkens weer uit

• January 17, 2025
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik probeer opmijn Box 12 Extra WiFi 2G te installeren. Als ik de AAN zet en wacht tot de instellingen zijn gewijzigd, dan uitlog en opnieuw inlog, blijkt de Extar Wifi 2g weer op UIT te staan.

Mijn inlogscherm is ook anders dan bij dit onderwerp in vroegere topics wordt aangegeven??

Wat doe ik fout?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Knoopies. Als ik je goed begrijp probeer je de functie Extra Wifi aan te zetten op je modem. Daarmee splits je je 2,4GHz en 5GHz signaal en geef je beide Wifi-signalen een eigen naam. Eventueel kun je ook besluiten om één van beide uit te zetten. 

Ik weet nog niet zo goed wat er fout gaat, want er is nog niet zoveel bekend. Wat voor modem gebruik je bijvoorbeeld? Welke softwareversie staat erop (zie je inlogscherm modem)? Welke stappen volg je om Extra Wifi aan te zetten? 

Ik raad je in ieder geval aan om eerst je Experia Box eens een hard reset te geven. Dan weten we zeker dat ie weer opereert zoals het zou moeten. Hieronder lees je hoe je dat kunt doen en daaronder lees je ook hoe je Extra Wifi aanzet op je modem. 

Laat maar weten hoe ver je gekomen bent!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Hoi ​@Knoopies. Als ik je goed begrijp probeer je de functie Extra Wifi aan te zetten op je modem. Daarmee splits je je 2,4GHz en 5GHz signaal en geef je beide Wifi-signalen een eigen naam. Eventueel kun je ook besluiten om één van beide uit te zetten. 

Ik weet nog niet zo goed wat er fout gaat, want er is nog niet zoveel bekend. Wat voor modem gebruik je bijvoorbeeld? Welke softwareversie staat erop (zie je inlogscherm modem)? Welke stappen volg je om Extra Wifi aan te zetten? 

Ik raad je in ieder geval aan om eerst je Experia Box eens een hard reset te geven. Dan weten we zeker dat ie weer opereert zoals het zou moeten. Hieronder lees je hoe je dat kunt doen en daaronder lees je ook hoe je Extra Wifi aanzet op je modem. 

Laat maar weten hoe ver je gekomen bent!

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2025

Dag Arjan. Na een harde reset is het gelukt om de Extra-Wifi 2,4GHZ aan te zetten. Bedankt voor de tip

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 23, 2025

Top! Dank je dat je hier nog komt melden dat het gelukt is 🙂