Skip to main content
Antwoord

Instellen port forwarding Box 12b lukt niet

• March 2, 2025
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Instellen van port forwarding Box 12b lukt niet. GUI zie er anders uit dan in de beschrijving. Heeft iemand de juiste instructie voor het instellen van mijn camera’s in deze software-versie aangezien ik hierover niets op internet of youtube kan vinden?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Box 12b port forwarding, welkom op onze community! Ben je er n beetje uitgekomen? Ik zie dat er al goed meegedacht wordt!

Beste ​@KPN Box 12b port forwarding , zie onderstaande link:

Bij je camera's heb je een handleiding gekregen, anders is deze terug te vinden op de website van de fabrikant van de camera.

Welke firmware heeft jouw modem?

En dit is de link voor poort forwarden in de "KPN Software":

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 2, 2025

Bij je camera's heb je een handleiding gekregen, anders is deze terug te vinden op de website van de fabrikant van de camera.

• March 2, 2025

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 5, 2025

Hoi ​@Box 12b port forwarding, welkom op onze community! Ben je er n beetje uitgekomen? Ik zie dat er al goed meegedacht wordt!