Vandaag vd box V10 naar box V12 over gegaan. V12, Nieuwe televisiekastjes en de wifiversterkers zijn door monteur geïnstalleerd.
Wat een ellende! Ik kan niet meer inloggen in de modem , niet naar mijn modem via de thuis app, dus kan de thuis app niet gebruiken waar ik m voor gebruikte: beheren netwerk en gastnetwerk, wifi versterkers
Monteur zegt doodleuk geen tijd te hebben terug te komen
Uiteindelijk na vele telefoontjes krijg ik wel een kundige jongen aan de lijn die me vertelt dat er iets niet goed is met de app/inlogpagina vd modem
Hij heeft me gezegd wat exact in te typen om zo wel bij de juiste inlogpagina te komen. Dit klopte en nu kon ik wel in mijn modem maar werkt nog steeds niet naar behoren, want is niet gekoppeld met de app, dus kan geen wijzigingen doorvoeren.
T is echt belachelijk. Net n nieuw contract afgesloten voor iets (v12)wat niet werkt. "Internet" doet t toch zegt dan n dame vd klantenservice.... ik wil mn internet kunnen beheren, daarvoor zou de v12 erg goed moeten zijn, maar t is echt bagger zoals t nu is. Hoe gaan jullie dit oplossen@kpn?!
Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt