Skip to main content

Op 16 augustus heeft KPN het netwerk verbeterd echter onze router was veranderd en moesten we een nieuwe aanmaken. Hoe kan dat zomaar? Daarbij moest alles aangepast worden en kan de chromecast niet meer gevonden worden en kan is de kwaliteit zo slecht dat ik nu geen F1 direct kan kijken wel de herhalingen. Punt is dat het mij nog niet gelukt is om gewoon contact te krijgen met een medewerker van KPN. Wie heeft er een suggestie en/of herkent het probleem?

Hallo @Ldb29 ,

Punt is dat het mij nog niet gelukt is om gewoon contact te krijgen met een medewerker van KPN. Wie heeft er een suggestie en/of herkent het probleem?

Zo moeilijk is dat niet. Je belt nu met 0800-0402. Spreek in "storing"en blijf aan de lijn. 

 


Hi en welkom op ons forum @Ldb29. Ik hoop dat je eruit gekomen bent via onze klantenservice, met de tip van @Noordzee hierboven. Zo niet, vertel ons dan hier waar je precies tegen aan loopt, wat je al gedaan hebt en hoe jouw thuisnetwerk eruit ziet (welke apparaten heb je, hoe zijn ze aangesloten). Dan denken we hier op het forum graag met je mee.


Met Helpdesk e.e.a omgezet b.v.router herbenoemd en nodige zaken aan en uitgezet. Kan nu in ieder geval via chromecast F1 op tv zien

Dank voor de reacties!!

goed weekeind

 

 


Mooi zo ! 👍🏽