Skip to main content
Vraag

Internet valt regelmatig weg na laatste modem update

• 7 februari 2025
  • 9 reacties
  • 156 keer bekeken

Vaak internet storing duurt dan ongeveer 5 min en dan is er weer internet service

9 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • 10 februari 2025

Balen dat je last hebt van een wegvallende internetverbinding, ​@Evd29. Ik raad je aan om het stappenplan op onze website te doorlopen: Wifi of internet doet het niet. Hiermee kunnen de meeste problemen met de internetverbinding verholpen worden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 11 februari 2025

Nee, dat helpt allemaal niet, heb zelfs rrset gedaan naar fabrieksinstelling(wat ie niet doet want al mijn wifi instellingen blijven bestaan) misschien modem op ook al 20 jaar.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • 11 februari 2025

heb zelfs rrset gedaan naar fabrieksinstelling(wat ie niet doet want al mijn wifi instellingen blijven bestaan

Dit kan kloppen hoor. De wifi instellingen worden namelijk opgeslagen in ons systeem en die zetten we terug na een reset van het modem. Andere instellingen worden wel teruggezet.

misschien modem op ook al 20 jaar

Je zou dan wel een erg oud modem hebben. Welk modem heb je?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 12 februari 2025

Expedia V10

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 12 februari 2025

Ben al vanaf 2005 bij kpn dus, vanaf die tijd

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • 14 februari 2025

En toch is de Experia Box V10 nog een heel goed modem. Kan je in het modem kijken welke softwareversie jij hebt?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22123 reacties
  • 14 februari 2025

Ik ben vooral benieuwd naar de staat van de ledjes op het modem als er uitval is. Heb je koper of glasvezel?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 14 februari 2025

V10.c

En bij storring brand er maar 1 groene error code 400 op de ene tv en gaan we naar beneden en zetten die aan is het code 303

Word er gek van gebeurt steeds vaker de laatste tijd tig x per dag

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • 17 februari 2025

Bij storing brandt er maar 1 groen lampje. Welk lampje is dit?

Foutcode 303 betekent dat er geen verbinding is met het modem. Als het gehele internet wegvalt, dan is dat inderdaad niet zo gek.

Wat ik wil voorstellen, is dat je telefonisch contact met ons opneemt. Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt, en dus hoef je niet in de wacht te staan. Mijn collega aan de telefoon kan samen met jou één en ander controleren en ook de verbinding doormeten. Hopelijk komen jullie dan samen tot de oplossing.

Reageer