Skip to main content

Hallo,

 

ik ben al een jaar aan het sukkelen dat mijn internetverbinding steeds wegvalt. He WiFi netwerk blijft het wel doen, maar ik ben dan “verbonden zonder internet” Ik heb al vanalles geprobeerd, nieuwe Wifi versterkers, alles resetten, wifi versterkers opnieuw laten verbinden. Helaas zonder resultaat.

 

Wat moet ik doen? Ik heb net iemand van de klantenservice gesproken, maar deze geeft aan dat ze niet zomaar een nieuwe experiabox op mogen sturen… Ben er ondertussen wel een beetje klaar mee

Dat laatste snap ik @DennisExperia. Welk type modem heb je? Heb je koper of glasvezel? Werkt een bekabelde pc of laptop wel? Heb je tv van kpn? Zoja werkt dat goed?


@Joep1965 bedankt voor je reactie. Heb een v10a. Tv ook via KPN, bedraad. Deze blijft het wel doen. Alles hier via glasvezel. 


Ok het is dus echt alleen de WiFi. Heb je draadloze verbindingssets in gebruik? Kan je iets meer vertellen over het netwerk na het modem?


Ik heb 4wifi versterkers aangesloten. 2 witte draadloos,en 2 zwarte bedraad


De zwarte vierkant of zwart rond?


Rond, superwifi2


Maar heb je een heel groot huis?? Vijf wifipunten is wel heel veel.


Valt mee... 1 wifipunt staat bij het het modem in de meterkast, 1 bedraad op de eerste verdieping, 1 op zolder en 1 in de keuken voor bereik in de achtertuin...


Hi @DennisExperia, welkom hier. 

Voor de duidelijkheid, heb je op deze manier de SuperWiFi's gereset? En heb je ook onze WiFi manager gedraaid?Wat ik nog wil weten is of een laptop of computer die met een kabel is aangesloten dan wél internet heeft. 

Ik hoor graag van je. 


Goedemiddag @Alex van KPN , ik heb de wifi punten gereset dmv de knop langere tijd ingedrukt te houden, waarna deze opnieuw opstart. Ik heb ook de wifi punten daarna bedraad aangesloten, zodat ze een goede verbinding hadden en geüpdatet werden, De experia box heb ik gereset dmw het kleine knopje aan de achterkant ingedrukt te houden. Ook is deze vorige week door een kpn-collega op afstand terug naar fabrieksinstellingen gezet. Hier is de verbinding zeker niet beter geworden… Momenteel is alleen het tv kastje en 2 wifi punten bedraad aangesloten. Op de TV geen slechte verbinding.


Dankjewel, mag ik ook nog weten hoeveel apparaten je hebt aangesloten? En zijn er ook switches of routers aangesloten? 


Er zijn wel redelijk wat apparaten aangesloten, maar geen switches of routers. 


Er zijn wel redelijk wat apparaten aangesloten, maar geen switches of routers. 

Zou ik een overzicht van je mogen hebben van de aangesloten apparaten? Er moet ergens een oorzaak te vinden zijn. Het liefst een schema van hoe alles is aangesloten vanaf de modem tot de apparatuur.