Skip to main content
Vraag

IPV6 problemen na update KPN Box 12

• 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 140 keer bekeken

Sinds kort heb ik problemen met mijn PlayStation 5. Mijn vriendenlijst laadt niet, de PlayStation Store is niet toegankelijk, en de multimedia-apps werken niet meer. Voorheen had ik geen last van deze problemen, maar na een recente update van de modem zijn deze issues plotseling ontstaan. Ik kwam ergens een mogelijke oplossing tegen waarbij werd geadviseerd om IPv6 in de modem uit te schakelen. Toen ik dit probeerde, merkte ik dat het probleem inderdaad werd opgelost. Toch zou ik graag IPv6 blijven gebruiken, aangezien ik de voordelen van deze technologie niet wil missen. Kan iemand/KPN mij hierbij helpen? Kan ik IPV6 ook per apparaat uitzetten bijvoorbeeld?

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Volgens mij is het helaas nog niet mogelijk om dit per apparaat uit te zetten Dondada94. Is de Playstation ook verder up to date?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 3 maart 2025
Remco van KPN schreef:

Volgens mij is het helaas nog niet mogelijk om dit per apparaat uit te zetten Dondada94. Is de Playstation ook verder up to date?

Jammer, PS5 is inderdaad up to date. 

​@Dondada94 Hoe heb jij IPv6 uitgezet dan in modem. Ik heb het nu al paar keer geprobeerd maar zonder resultaat. Heb namelijk precies zelfde probleem.

​@Remco van KPN Of kan jij mij verder helpen met dit issue, want hier wordt ik wel beetje zat van eerst gezeur met Call of duty game en nu weer dit. Had op deze manier beter bij Ziggo kunnen blijven.

Reageer