Skip to main content
Vraag

IPv6 schakelt zichzelf uit op V10

  • June 25, 2026
  • 7 reacties
  • 47 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Als ik op de V10 IPv6 inschakel werkt het niet en schakelt het zichzelf later weer uit.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • June 25, 2026

heb je hierbij het 4G buitengebied modem ook in gebruik toevallig?


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • June 25, 2026

Ja, die is hier in gebruik.


Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • June 25, 2026

op DSL verbinding met ondersteuning van het 4G modem, is geen IPV6 adres beschikbaar. deze verbindingen werken enkel en alleen met IPV4.


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • June 25, 2026

Bedankt, duidelijk. Wel jammer dat ik op eerdere vragen hierover op het forum van KPN medewerkers geen antwoord heb gekregen.


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • June 25, 2026

Ik heb het 4G Modem uitgeschakeld maar IPv6 werkt dan nog niet. IP adres van IPv6 is: fd5a:5445:4547::1.


Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • June 25, 2026

dat heeft geen zin om het 4G modem uit te zetten. op de gehele verbinding zit geen IPV6 adres. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2026

DSL heeft geen IPv6. 

Zelf heb ik het uitgezet (glasvezel). Gaf meer problemen dan genoegen. 

Odido en Vodafone hebben nog geen IPv6.