Skip to main content

kan ip6 uitgeschakeld worden omdat ik geen toegang meer heb op een server ivm onderhoud homepage

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

Toen er een nieuw modem geplaatst is heeft de monteur een wachtwoord ingesteld en dat niet met mij gedeeld.
Zodoende kan ik niet in de experiabox.
ik wil niet graag resetten omdat de omvormer van de zonnepanelen ook de wifi gebruikt.
Om dit dan weer in orde te maken verwacht ik best wat problemen die niet gemakkelijk opgelost kunnen worden zonder een monteur van de zonnepanelen die dit zo ingesteld heeft.


Als u het wachtwoord niet heeft, dan is resetten echt de enige mogelijkheid. KPN weet het wachtwoord ook niet. 

Gebruikt u de thuis app? Ik lees wel eens dat monteurs soms de thuis app installeren bij klanten op hun smartfoon? Daarin kunt u bij de instellingen het wachtwoord vinden.

Als het WiFi netwerk na resetten weer dezelfde naam en wachtwoord heeft, dan zal de omvormer daar gewoon weer mee verbinden.


Beste Nick83, dank voor je snelle reactie.
De monteur heeft de wifi geïnstalleerd zoals het in het oude modem stond.
dan heb je geen werk aan het veranderen van al je aansluitingen en het wifiwachtwoord heeft hij toen ook mee overgenomen.
Indien ik besluit om de modem te resetten kan ik dan IP6 uitzetten in het modem, anders heeft al dat werk geen zin.

 

 

 


Indien ik besluit om de modem te resetten kan ik dan IP6 uitzetten in het modem, anders heeft al dat werk geen zin.

Is dit een vraag? 

Ja, ipv6 kan op de KPN Box 12 uitgezet worden.


IK heb een V10 A experiabox.
Mijn vraag : nu hoop ik dat het daar ook op kan  ???

 

Mvg,  Frans


Ik heb geen v10a. Maar volgens dit topic:

https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/ipv6-op-experia-box-v10a-uitzetten-542115

Moet het op de v10a ook kunnen. @Marcia_ die daar reageert is een KPN medewerker, dusdie zal het vast wel weten.


Beste Nick83,

hartelijk dank voor je reacties.

Ben er mee geholpen.

 

Mvg, Frans