@ Erik van Uden. Is de de in Duitsland verkrijgbare fritzbox 5590 fiber geschikt voor Nederland en is deze in te stellen op nederlands. Kan kpn als provider gekozen worden. Of komt er ook nog een internationale versie?
@ Erik van Uden. Is de de in Duitsland verkrijgbare fritzbox 5590 fiber geschikt voor Nederland en is deze in te stellen op nederlands. Kan kpn als provider gekozen worden. Of komt er ook nog een internationale versie?
Op Deze site kun je wel wat info vinden
Ik ga er van uit dat er een NL menu taal geselecteerd kan worden net als bij de 5530
Wat ik er van begrijp komt hij met 2 modules AON en GPON voor kpn zal je een losse XGSPON module moeten aanschaffen
(Als je op PON zit)
Als je AON (bij kpn) hebt zal deze 5590 hier nu werken
Ik zal geduld hebben en nog ff afwachten
Ik zelf gebruik een fritzbox 5490 op AON
Op Deze site kun je wel wat info vinden
Ik ga er van uit dat er een NL menu taal geselecteerd kan worden net als de 5530
Wat ik er van begrijp komt hij met 2 modules AON en GPON voor kpn zal je een losse XGSPON module moeten aanschaffen
(Als je op PON zit)
Als je AON (bij kpn) hebt zal deze 5590 hier nu werken
Ik zal geduld hebben en nog ff afwachten
Ik zelf gebruik een fritzbox 5490 op AON
Draai nu de 5530 op Aon
Dan ben ik benieuwd waarom je naar de 5590 wil
Of was je vraag alleen om informatie aan Eric ?
Kom poort tekort en mis usb. Ga dan de 5530 als repeater gebruiken.
Kom poort tekort en mis usb. Ga dan de 5530 als repeater gebruiken.
Ah ik had hetzelfde met de 5530
En een keer een hele uitval gehad
Die 5530 is toen retour gegaan
En het oude beestje (5490) er weer achter gedaan
Hi
Hi
Ja hoor, voldoende informatie.
Zo, die is knap aan de prijs, 440 eurootjes maar liefst bij Amazon, geen kattenpis zeg, ik sla hem wel over, dan is wachten op WiFi 7 een betere keuze verwacht ik zo.
Zo, die is knap aan de prijs, 440 eurootjes maar liefst bij Amazon, geen kattenpis zeg, ik sla hem wel over, dan is wachten op WiFi 7 een betere keuze verwacht ik zo.
Valt mee hoor
Maar ik zeg zo geduld prijs doen dalen
Let op, in die prijs is geen XGS.PON SFP module inbegrepen en reken maar dat dat ding ook nog de nodige euros gaat kosten.
Let op, in die prijs is geen XGS.PON SFP module inbegrepen en reken maar dat dat ding ook nog de nodige euros gaat kosten.
Dat doet zo,n edge router ook niet
De fritzbox 5590 komt met AON en GPON modules
En misschien voor de NL markt met XGSPON module versie
De rj45 2.5gbit poort kan gewoon wan gebruikt worden achter glasvezel kastje
Hi
Ja hoor, voldoende informatie.
Heel fijn
En de 5590 draait als een zonnetje
Ziet er goed uit. Ik vind €440 echter belachelijk veel geld. Ik heb nu nog een 7590 (van KPN) en stap waarschijnlijk over naar een 4060 (en laat de NTU dus lekker zitten)
Ziet er goed uit. Ik vind €440 echter belachelijk veel geld. Ik heb nu nog een 7590 (van KPN) en stap waarschijnlijk over naar een 4060 (en laat de NTU dus lekker zitten)
Dat heb ik er echt niet voor betaald. Het was een normale prijs die in de buurt zit van de 4060.
Dat heb ik er echt niet voor betaald. Het was een normale prijs die in de buurt zit van de 4060.
De 5590 kost in Duitsland €289,- en de 4060 kost in Nederland €209,-. Voor de meelezers: Let op, er zit dus geen XGS.PON module bij die 5590 en daarmee is hij alleen te gebruiken op AON aansluitingen. De prijs van de los bij te kopen XGS.PON module is nog onbekend en ook wanneer deze op de Nederlandse markt beschikbaar zal komen.
Bron.
Ah wacht... Duitse versie natuurlijk
Mooi dat de fritzbox werkt
Wat voor fiber waarden haal je als ik vragen mag
En welke (web)winkel heb je deze besteld
Ik zit er ook aan te denken een 5590
Dit laatste mag ook in een private bericht als je dat liever doet
Ziet er goed uit
Rond de 290 is een redelijke prijs, maar wacht nog even tot die daalt, is een prima vervanger dan voor de 5490 en als je even wacht is de firmware ook lekker uit ontwikkelt, ook al zal die best op de 5530 gebaseerd zijn en daar zijn de kinderziektes ook zo'n beetje uit.
Dus hou hem lekker aan de praat
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.