Skip to main content

Hallo lieve mensen, 

We zijn net verhuisd en ik kan in de nieuwe woning de V12 alleen kwijt in mijn meterkast. En dan ook nog hangend, terwijl hij in de oude woning jaren op de grond stond. De muurbeugel is in de berg met dozen die ons nieuwe huis teistert nergens meer te vinden.

Zijn deze dingen ergens los te koop?

 

Met vriendelijke, 

 

Lits336

Hallo @Lits336 via 0800 0402 (het snelst) of dit forum kun je een nieuwe bestellen.


Hoi @Lits336. Welkom op het KPN Forum. Is het inmiddels al gelukt om een nieuwe muurbeugel aan te vragen? Als het nog niet is gelukt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik voor jou uit of ik een nieuwe muurbeugel kan toesturen. 


Hoi @Lits336. Welkom op het KPN Forum. Is het inmiddels al gelukt om een nieuwe muurbeugel aan te vragen? Als het nog niet is gelukt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik voor jou uit of ik een nieuwe muurbeugel kan toesturen. 

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je dit inmiddels al via onze klantenservice (0800 0402) hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden! 😊