Na de update van de Experiabox naar firmwareversie V10.C.24.10.03 zit ik met een internetprobleem (en zo te zien ben ik lang niet de enige die dit probleem heeft).
Ik heb een heel simpele set-up met 2 Macs en 2 iOS-apparaten die alle vier via wifi met internet verbonden zijn. Dus geen andere randapparatuur ertussen, en ik maak ook geen gebruik van de tv- en beloptie.
Sinds de firmware-update in december moet ik de modem minimaal 1x per dag opnieuw opstarten omdat het wifinetwerk geen internetverbinding meer heeft.
Herstellen met de Herstel-knop, een harde reset met de paperclip en IPv6 uitzetten helpen niet, want uiterlijk een dag later doet het probleem zich opnieuw voor. Ook een extra 5-GHz wifinetwerk ernaast activeren (en gebruiken voor iOS) helpt niet.
Wie o wie heeft de oplossing totdat KPN dit euvel via een nieuwe update verhelpt?
Bladzijde 1 / 1
Goede vraag, ​
Als je het probleem ervaart, dan hebben je apparaten nog wel verbinding met de wifi, maar niet met internet, correct? Als je dan op het apparaat zelf de wifi verbinding even verbreekt en dan weer aanzet, helpt dat ook?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.